Biedronka wydłuża godziny otwarcia sklepów przed finałem Mistrzostw Europy

Biedronka wydłuża godziny otwarcia sklepów przed finałem Mistrzostw Europy

Mecz finałowy tegorocznych Mistrzostw Europy odbędzie się już w niedzielę 14 lipca. Zobaczymy podczas niego starcia reprezentacji Hiszpanii oraz Anglii. Gotowość do tego wyjątkowego wieczoru ogłosiła też Biedronka. Choć niedziela 14 lipca będzie niehandlowa, to sieć nie pozostawi fanów piłki nożnej samym sobie. 

Biedronka nie tylko zdradziła właśnie faworytów wśród kibicujących piłkarzom klientów, ale także oficjalnie ogłosiła wydłużenie godzin otwarcia sklepów. Będzie ono obowiązuwało od piątku (12.07) do soboty (13.07).

Biedronka - godziny otwarcia sklepów przed Mistrzostwami Europy

Detalista poinformował o własnych przygotowaniach do finału piłkarskiej rozgrywki. W piątek i sobotę 12 oraz 13 lipca ponad 3100 sklepów Biedronka będzie pracowało do godz. 23:30, aby klienci mogli wygodnie przygotować się do nadchodzącego finału Mistrzostw Europy.

W niedzielę 14 lipca, w więc w dniu finałowego meczu, sklepy Biedronka będą nieczynne. Z okazji piłkarskiej fiesty sieć przygotowała również specjalną ofertę w postaci Rabatogodzin i promocje na wybrane grupy produktowe. 

Meczowe bestsellery w Biedronce

Przez ostatni miesiąc sieć Biedronka oferowała swoim klientom szereg produktów z oferty przygotowanej specjalnie do przeżywania piłkarskich emocji. Po oficjalnej weryfikacji wiadomo, które produkty stały się największymi faworytami klientów sieci.

Nie mając sobie równych, na pierwszymi miejscu podium znalazły się pizze gotowe do spożycia od marki Guseppe, w szczególności ta z dodatkiem salami.

Drugie miejsce w tym rankingu zajęły chipsy, a najczęściej wybieranymi smakami były Crunchips X-Cut Chakalaka, z kolei od marki Top z serii limitowanej stworzonej specjalnie z okazji turnieju piłkarskiego – te o smaku pomidorów z ziołami, a także solone chipsy Slovakia.

Ostatnie miejsce na podium najchętniej wybieranych produktów w okresie Mistrzostw Europy zajęły soki od marki Riviva.


foto: mat. redakcji

Reklama