Pepsi po raz kolejny łączy siły z SBM tym razem przy okazji 8. edycji SBM FFestival. Marka została oficjalnym partnerem tegorocznej edycji festiwalu, który odbędzie się między 29 a 31 sierpnia na warszawskim AWF. Pepsi ogłasza także swoich ambasadorów, których nie zabraknie na specjalnej scenie marki podczas SBM FFestival. Mowa o ekipie DRE$$CODE oraz raperze Kinny Zimmer, którzy tym samym kontynuują współpracę z marką.
„Spragnieni więcej” wspólnie z SBM FFestival
SBM FFestival to największe rapowe wydarzenie w Warszawie. 8. edycja festiwalu to gwarancja świetnych doświadczeń i koncertów z udziałem największych twórców polskiej hip-hopowej sceny muzycznej, w tym artystów SBM, topowych przedstawicieli innych wytwórni oraz najciekawszych reprezentantów nowej fali raperów. Wydarzenie odbędzie się w dniach 29-31 sierpnia na przestronnym, zielonym terenie warszawskiego AWF-u, które na ten czas zamieni się w festiwalowe miasteczko oferujące wiele atrakcji i niezapomnianych emocji. O dobrą zabawę i fun zadba marka Pepsi, oficjalny partner tegorocznej edycji SBM FFestival. W trakcie wydarzenia wszyscy, którzy są „spragnieni więcej” pozytywnych emocji, będą mogli odwiedzać wyjątkową strefę Pepsi, oferującą uczestnikom wiele atrakcji i szansę na doświadczenie nowej ery marki. Będzie to także przestrzeń do naładowania energii do dalszej zabawy na koncertach. Poza specjalną strefą marki, na fanów dobrej muzyki czekać będzie scena Pepsi, na której w ramach występów specjalnych pojawią się ambasadorzy, czyli DRE$$CODE i Kinny Zimmer, a także: Nikoś, Ozzy Baby, Młody West, Nicole Trębacz, Bango Balenci, Znowu Tony, Noah, Dobry Dzieciak, 730 Huncho, god.wifi, BSK.
Kolejna współpraca
Pepsi aktywnie angażuje się w rozwój młodych talentów i promocję muzyki. W tym celu marka nawiązała współpracę z SBM Label. Kluczowym elementem partnerstwa okazał się projekt SBM Starter Camp, w ramach którego młodzi, aspirujący muzycy mają szansę spełniać swoje marzenia i zdobywać cenne doświadczenia pod okiem doświadczonych artystów i producentów. Podczas ostatniej edycji SBM Starter Camp, jury w składzie: Solar, Białas, Lanek i Kinny Zimmer wyłoniło nowe twarze wytwórni, takie jak Znowu Tony, Nikoś, Nicole Trębacz i Młody Korden, których nie zabraknie na SBM FFestival.
Nowa era Pepsi
Pepsi przeszła największy od 14 lat rebranding. Napoje marki dostępne są w odświeżonym designie wraz z nowym logo. Historycznym zmianom towarzyszy kampania marketingowa „Thirsty for more”, w ramach której zaplanowano szereg niestandardowych aktywności, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także dostarczają radości z zabawy. Pepsi zachęca konsumentów do dołączenia do nowej ery marki poprzez zabawę i korzystanie z przygotowanych niespodzianek. Wystarczy tylko otworzyć się i pozwolić sobie na chwilę beztroski! Informacje dotyczące wszystkich aktywacji Pepsi można znaleźć na stronie internetowej www.thirstyformore.pl.
fot.: materiały prasowe