Roślinna marka Garden Gourmet zmienia identyfikację wizualną

Roślinna marka Garden Gourmet zmienia identyfikację wizualną

Nowa identyfikacja wizualna marki Garden Gourmet ma zachęcać konsumentów do wyboru produktów bezmięsnych jako głównych składników posiłków. Co się zmieniło? 

Garden Gourmet to marka należąca do spożywczego giganta, jakim jest Nestle. W jej ofercie znajdują się roślinne zamienniki mięsa. Nowy wygląd opakowań oraz zmienione logo i identyfikacja kolorystyczna mają zachęcić konsumentów do spróbowania wegańskich i wegetariańskich alternatyw oraz podkreślić znaczenie diety planetarnej.

Nowa identyfikacja Garden Gourmet

Metamorfoza identyfikacji wizualnej Garden Gourmet obejmuje m.in. zmiany w kolorystyce – wyróżniającej się odcieniami soczystej zieleni, inspirowanej rośliną soi – oraz logo, w którym pojawiła się nowa czcionka, jednakowa wielkość liter oraz ikona widelca z liśćmi, nawiązująca do posiłków roślinnych.

Opakowania zyskały nowy wygląd także dzięki inspirującym zdjęciom potraw, które można przygotować z wykorzystaniem produktów, co dodatkowo zachęca do wyboru roślinnej alternatywy dla mięsa Garden Gourmet i wyróżnia ją na półce.

Misją marki Garden Gourmet jest przedstawienie konsumentom produktów roślinnych i ich wielostronnych zalet. Poprzez atrakcyjny wygląd opakowań, wykorzystujący nowoczesny design i nawiązujący do roślinnych potraw, a także hasło „Zmień smak na dobre!”, towarzyszące kampanii, chcemy zachęcić do spróbowania pysznych, wegetariańskich i wegańskich produktów, a także podkreślić znaczenie diety planetarnej dla zdrowia i środowiska.

Aleksandra Środa, Brand Business Lead Garden Gourmet Food CEE, Nestlé

Historia marki Garden Gourmet sięga 30 lat wstecz. Od początku swojej obecności na rynku prezentowała produkty z kuchni bezmięsnej. Obecnie w portoflio znajdują się produkty wegetariańskie i wegańskie, które sprawdzą się także jako propozycja dla fleksitarian, którzy chcą ograniczyć spożywanie mięsa i cieszyć się doskonałym smakiem.

Produkty z odświeżoną identyfikacją wizualną są już dostępne w sklepach stacjonarnych i online. Konsumenci mogą poznać nową szatę graficzną marki również dzięki kampanii digital, która rozpoczęła się w lipcu br.


foto: mat. prasowe

Reklama