W sklepie Żabka zakupy będą mogli zrobić uczestnicy takich wydarzeń jak Męskie Granie czy Polish Hip-Hop Festival w Płocku. Po raz pierwszy detalista zawita także na Campus Polska Przyszłości w Olsztynie. Będzie to możliwe dzięki jednemu z konceptów sieci Żabka – mobilnych sklepów.
Mobilne sklepy Żabki
W ubiegłym roku mobilne sklepy Żabki zaliczyły w sumie 44 dni wyjazdowe, podczas których z oferty formatu skorzystało prawie 36 tysięcy klientów. Tego lata w Polskę, podobnie jak rok temu, ruszy 6 mobilnych sklepów. Jak wyjaśnia Aldona Kupracz z Żabka Polska, placówki te są montowane na czas eventu i demontowane po jego zakończeniu.
Żabka na festiwalach
Sieć Żabka dzięki mobilnym sklepom zapewnia uczestnikom wydarzeń wygodny dostęp do produktów w miejscach, gdzie nie ma tradycyjnych sklepów lub są one trudno dostępne. W mobilnych Żabkach sieć oferuje głównie produkty food-to-go, które można łatwo zabrać ze sobą i cieszyć się nimi np. podczas koncertów czy wydarzeń sportowych.
W mobilnych sklepach Żabka serwowane są też przekąski na ciepło Żabka Café i PROSTO z PIECA. To między innymi hot dogi, frytki, hamburgery, panini czy chrupboxy, czyli produkty w zestawach z frytkami, a także kiełbasa z grilla. Dostępna jest też gorąca, aromatyczna kawa na wynos w różnych rodzajach oraz napoje zimne, w tym woda mineralna Od Nowa, płynne przekąski Foodini oraz soki i lemoniady Wycisk.
To właśnie hot dogi amerykańskie okazały się być ubiegłorocznym hitem w mobilnych Żabkach. W minionym sezonie Żabka sprzedała ich ponad 7 tysięcy. Kolejne miejsca na podium zajęły kubki z lodem oraz panini z kurczakiem ze sprzedażą przekraczającą 3,6 tysiąca.
foto: mat. prasowe