Too Good To Go na stacjach Circle K. Koncern rozszerza współpracę

Too Good To Go na stacjach Circle K. Koncern rozszerza współpracę

Właściciel sieci Circle K, czyli kanadyjski koncern Alimentation Couche-Tard, rozszerza współpracę z Too Good To Go, największym na świecie marketplace’em do zarządzania nadwyżkami żywności. Celem jest włączenie w sumie ponad 9 000 stacji paliw i sklepów Circle K w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Irlandii do aplikacji Too Good To Go do 2024 roku.

Too Good To Go na stacjach Circle K w Polsce

Polska jest jednym z sześciu rynków, na których Circle K wspólnie z Too Good To Go ratują paczki z żywnością. Kanadyjski koncern Alimentation Couche-Tard, do którego należy sieć stacji paliw, rozpoczął tę współpracę w 2018 roku od Norwegii. W kolejnych latach rozszerzyła się na Danię, Szwecję, a także wybrane rynki w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Polsce.

Od początku pilotażowej akcji Circle K z Too Good To Go w Polsce, która wystartowała w marcu 2023 roku, firmy wspólnie uratowały przed zmarnowaniem 23 460 Paczek Niespodzianek. Dziś po udanym wdrożeniu marki potwierdziły rozpoczęcie współpracy na polskim rynku.

Cieszymy się, że program pilotażowy z Circle K zakończył się sukcesem, zwłaszcza że testowane były także inne rozwiązania. Dotychczas uratowane przed zmarnowaniem ilości jedzenia na stacjach sieci pokazują, że Too Good To Go jest skutecznym partnerem, który realnie pomaga biznesom zarządzać nadwyżkami jedzenia.

Anna Podkowińska-Tretyn, Country Directorka Too Good To

Paczkę z Too Good To Go można obecnie odbierać w 190 sklepach i stacjach paliw Circle K w Polsce. Paczki Niespodzianki będą zawierać świeże produkty, m.in. kanapki, burgery, słodkie wypieki, czy też inne artykuły spożywcze i napoje. 

Partnerstwo napędzające pozytywne zmiany

Od początku międzynarodowej współpracy Circle K z Too Good To Go, która swój start miała w 2018 roku, klienci stacji paliw i sklepów za pomocą aplikacji znacznie ograniczyli marnowanie żywności, ratując przed wyrzuceniem zawartość przeszło 1,3 miliona Paczek Niespodzianek, które można było upolować za pośrednictwem aplikacji. Co ciekawe, działanie te odpowiada uniknięciu emisji 3 510 000 kg dwutlenku węgla i niepotrzebnemu zużyciu ponad 1 miliarda litrów wody.

W miarę rozszerzania i udoskonalania naszej oferty gastronomicznej na całym świecie, ograniczenie marnotrawienia żywności stało się dla nas priorytetem. Partnerstwo z Too Good To Go doskonale wpisuje się w założenia strategii zrównoważonego rozwoju Circle K, a do tego jest innowacyjnym sposobem na to, aby klienci spróbowali naszych przekąsek w atrakcyjnej cenie

Renata Timoščik, Market Development Director w Circle K Polska

foto: mat. prasowe

Reklama