Więcej mocy, więcej siły, więcej smaku! W nowej kampanii marketingowej Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol udowadnia, że produkty wysokobiałkowe nie są tylko dla sportowców. Jogurty pitne i kefir z linii Łaciate Protein+ to bowiem pyszna, pożywna przekąska dla każdego. Bez względu na wiek i styl życia.
Produkty proteinowe od Mlekpolu to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy poszukują smacznych i funkcjonalnych wyrobów mleczarskich z polskiego surowca.
Produkty wysokobiałkowe nie tylko dla sportowców
Białko to jeden z podstawowych składników odżywczych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Przyczynia się ono między innymi do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, pozytywnie wpływa na metabolizm i wspomaga regenerację po wysiłku fizycznym. Nic więc dziwnego, że produkty wysokobiałkowe w pierwszej kolejności spotykają się z zainteresowaniem sportowców i osób aktywnych. Marka Łaciate rozprawia się jednak z mitem, jakoby były one przeznaczone wyłącznie dla tej grupy i pokazuje, że po linię Łaciate Protein+ mogą sięgać także inni konsumenci: osoby młode, rodzice, pracownicy umysłowi czy seniorzy.
Nowa kampania Mlekpolu
Kampania „Dołatuj się!” zostanie przeprowadzona w dwóch etapach: w pierwszej odsłonie lepiej poznamy produkty marki Łaciate Protein+ i ich unikalne cechy, w drugiej zaś zobaczymy je „w akcji” – w towarzystwie konkretnych osób i sytuacji. Koncept kreatywny opiera się na czterech „supermocach”:
- Więcej smaku, bo produkty wysokobiałkowe są pyszne.
- Więcej siły, bo białko pomaga dbać o kondycję fizyczną.
- Więcej mocy, bo białko może podnieść poziom energii na dłużej.
- Więcej czasu, bo opakowanie jest poręczne i oferuje wysoką dawkę białka – na szybko i na wynos.
Działania promocyjne obejmą emisję spotu telewizyjnego, BBS, reklamy w kanale digital oraz w social mediach.
Za strategię oraz koncept działań 360 odpowiada agencja Global SM, a za realizację spotu – dom produkcyjny Mama Films. Ze strony SM Mlekpol kampanię prowadzi brand manager Katarzyna Skrodzka.
Łaciate Protein+
Obecnie linia Łaciate Protein+ to cztery produkty:
- jogurt pitny naturalny,
- jogurt pitny truskawkowy,
- jogurt pitny mango,
- kefir pitny naturalny.
Wszystkie smaki dostępne są w 360-gramowych opakowaniach. Wyroby te powstają z polskiego mleka, które charakteryzuje się najwyższą jakością. Czysta etykieta i naturalne składniki sprawiają, że produkty z linii Łaciate Protein+ wyróżniają się świetnym smakiem. Ich portfolio będzie systematycznie rozbudowywane – już wkrótce na sklepowych półkach pojawią się kolejne nowości z tej kategorii.
foto: mat. partnera