Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące – bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle.
Jak brzmiałyby polskie przysłowia, gdybyśmy w życiu mieli więcej przyjemności? To pytanie zadaje marka Magnum, w swojej kampanii zmieniając brzmienie polskich przysłów na pozytywne.
Chwal dzień przed zachodem słońca
Kampania marki Magnum realizowana w partnerstwie z siecią Żabka wystartowała w maju konkursem dla konsumentów. Główną nagrodą był wakacyjny wyjazd na Bali – bo cóż może być bardziej przyjemnego?
Działania nagłaśniające konkurs były realizowane w digital i social mediach oraz w aplikacji Żabka, a także we współpracy z influencerami.
Przyjemność matką mądrych
Marka Magnum porusza temat codziennych przyjemności i zachęca swoich konsumentów do budowania pozytywnego mindsetu. W ramach działań CSR Magnum wspiera też działania Fundacji Można Zwariować, której celem jest psychoedukacja i tworzenie przestrzeni do otwartego dialogu na temat zdrowia psychicznego. We współpracy z Fundacją powstały m.in. dwa odcinki podcastu dotyczącego codziennych przyjemności, w którym ekspertki i eksperci opowiadają o wpływie przyjemności na dobrostan psychiczny człowieka. Podcast jest dostępny na kanale Fundacji na Spotify.
W ramach współpracy Marki z Fundacją został także przygotowany panel dyskusyjny pod tytułem "Wpływ drobnych przyjemności na dobrostan człowieka", poprowadzony przez Annę Cyklińską z Fundacji Można Zwariować. Udział w panelu wzięli: podcasterka, dziennikarka, smakoszka i podróżniczka, mówiąca o świadomym życiu i celebracji codzienności Karolina Sobańska, dziennikarka radiowa i telewizyjna, lektorka, trenerka wystąpień publicznych Kamila Kalińczak oraz dr n. med. Robert Kowalczyk, psycholog, psychoterapeuta i seksuolog.
Wydarzenie odbyło się 19 czerwca w Warszawie, a jego kulminacyjnym momentem było przekazanie 100 000 złotych przez markę Magnum jako darowizny na cele statutowe Fundacji.
Kampanię "Magnum inspiruje przyjemnością" realizuje VML. Agencja jest odpowiedzialna za strategię, kreację, produkcję wszystkich materiałów kampanijnych, działania z influencerami oraz organizację eventu. Za zakup mediów odpowiada Mindshare. Organizatorem konkursu jest agencja Smolar.
Więcej informacji na temat marki Magnum: https://www.magnumicecream.com/pl/home.html
Więcej informacji na temat marki Żabka: https://www.zabka.pl/biuro-prasowe/
foto: mat. partnera