Po roku jako szefowa kategorii, Anna Bielecka-Bochenko awansowała na stanowisko dyrektorki marketingu. Będzie odpowiadała za kierowanie i rozwijanie strategii dla marek Heinz i Pudliszki.
Anna Bielecka-Bochenko jest związana z branżą FMCG od ponad 15 lat. Przed rozpoczęciem pracy w Kraft Heinz, doświadczenie zdobywała w takich firmach jak Kompania Piwowarska, PepsiCo i Nestle.
Anna Bielecka-Bochenko nową szefową marketingu marek Heinz i Pudliszki
Na nowym stanowisku Anna Bielecka-Bochenko odpowiadać będzie za całość działań marketingowych firmy. Ma nadzorować obszar reklamy i promocji, a także badania rynku. Poza tym nowa szefowa marketingu będzie odpowiedzialna za rozwijanie nowych strategii.
W najbliższym czasie Anna Bielecka-Bochenko skupi się na zintegrowaniu procesów i działań zespołu marketingowego oraz kreowanie strategii komunikacji dla marek Heinz i Pudliszki.
Choć w Kraft Heinz Polska Anna Bielecka-Bochenko pracuje od 2023 roku, to doświadczenie w branży FMCG zdobywała już od przeszło 15 lat. Swoją karierę rozpoczynała w Nestle Polska od stażu, gdzie po dwóch latach przejęła całkowitą odpowiedzialność za jedną z największych regionalnych marek w słodyczowym portfolio firmy. W 2011 roku przeszła do PepsiCo, gdzie odpowiadała za rozwój marek. Następnie przez ponad 9 lat pracowała w Kompanii Piwowarskiej.
foto: Anna Bielecka-Bochenko (mat. prasowe)