Marka Almette kontynuuje akcję promującą Almette oraz puszyste i wiejskie serki w angażującym i emocjonalnym kontekście SIŁY KOBIET. Producent pokazuje, że wszystkie kobiety dysponują "SUPERMOCAMI" – unikalnymi zdolnościami i cechami charakteru, które sprawiają, że mogą wiele osiągnąć, poradzić sobie w każdej sytuacji i być prawdziwą inspiracją dla innych.
Trzeci odcinek "SUPERKobiet Almette"
Właśnie pojawił się trzeci odcinek "SUPERKobiet Almette", którego bohaterką jest SUPERKobieta – Agnieszka Pocztarska, potrafiącą przejrzeć na wylot praktycznie wszystko. Pewnie ma to wiele wspólnego z jej SUPERMOCĄ – dostrzeganiem niewidocznego, którą na co dzień wykorzystuje w pracy w swoim portalu CzytamyEtykiety.pl. To jeden z najbardziej opiniotwórczych serwisów w Polsce. Historii Agnieszki wysłuchał ambasador marki Almette, David Gaboriaud.
Misją portalu CzytamyEtykiety.pl jest edukacja na temat świadomych wyborów i pomoc jak największej liczbie Polaków w podejmowaniu lepszych decyzji przy półce w sklepie. Agnieszka angażuje w pracę nad portalem ekspertów, np. dietetyków i udostępnia ich wiedzę bezpłatnie. To jej cel: motywować i ułatwiać prowadzenie zdrowszego stylu życia.
Portal CzytamyEtykiety.pl powstał z potrzeby zdrowego stylu życia. SUPERMOC dostrzegania niewidocznego, ciekawość i dociekliwość zawsze wyróżniała Agnieszkę. Dziś umiejętnością uważnego czytania składów, znajomością różnych substancji i czujnością, Agnieszka chce dzielić się z innymi i szeroko otwiera drzwi do wiedzy. Z jej portalu korzystają setki tysięcy czytelników, a udzielane przez Agnieszkę porady mają realny wpływ na ich życie!
Zaangażowana społeczność CzytamyEtykiety.pl doceniła serki Almette! Konsumenci już dwukrotnie wyróżnili je w corocznym plebiscycie w portalu – wybierając Almette produktem roku! Oddali 150 000 głosów i wybrali Almette najlepszym serkiem do smarowania!
Zapraszamy do obejrzenia kilku krótkich filmów z Agnieszką Pocztarską, Almette, blogerkami i niezawodnym Davidem Gaboriaud tutaj.
foto: mat. partnera