W dniach 13-14 czerwca, w hotelu Dolina Charlotty niedaleko Słupska, odbyła się Konferencja Sprzedaży Hochland. Podczas spotkania podsumowano miniony rok, w tym wyniki sprzedażowe, a także przyznano nagrody Cheesemaster w 4 kategoriach. Poznaliśmy Najlepszych Pracowników Działu Sprzedaży Hochland Polska w kilku kategoriach.
Pierwszy dzień i wyłonienie najlepszych pracowników działu
Konferencję oficjalnie otworzył Tomasz Podolski, Dyrektor Sprzedaży w Hochland Polska. Podczas spotkania zaplanowano podsumowanie bieżących wyników sprzedażowych, a także prezentację planów i najbliższych aktywności. W drugiej części pierwszego dnia spotkania, w ramach wieczornej Gali tradycyjnie jak co roku, wręczono wyróżnienia dla Najlepszych Pracowników Działu Sprzedaży Hochland Polska.
Wiemy, kto okazał się tym razem najlepszy w swojej kategorii:
- Łukasz Rutowicz – Najlepszy Kierownik ds. Kluczowych Klientów,
- Zbigniew Podsiadły – Najlepszy Menadżer Zespołu, Dominik Wrześniewski,
- Malwina Miś – Najlepszy Specjalista ds. Sprzedaży,
- Barbara Woiczyk, Katarzyna Zyśk, Justyna Witwicka – Najlepszy Przedstawiciel Handlowy.
Skuteczne dążenie do bycia ekspertem i liderem w kategorii serów wymaga dobrej komunikacji, wymiany doświadczeń i umiejętnego łączenia aspiracji sprzedażowych z bogatym portfolio.
Konferencja Sprzedaży Hochland to doskonała okazja do spotkania w jednym miejscu przedstawicieli departamentu sprzedaży, kierownictwa, na czele z Maciejem Tomaszewskim, Dyrektorem Generalnym Hochland Polska oraz zaproszonych delegatów z pozostałych działów firmy.
Po części oficjalnej i rozmowach w kuluarach, spotkanie uświetnił koncert rockowego bandu BLACK SAPAL. Jego nazwa nie jest przypadkowa – wiąże się z procesem produkcji serków Hochland i pochodzi od maszyny "Sapal", za pomocą której rozlewane są trójkątne serki kremowe topione.
Na ostatni dzień Konferencji Hochland Polska zaplanowano część warsztatową. To był bardzo interesujący i zarazem aktywny czas dla wszystkich uczestników.
foto: mat. partnera