Anna Paszt bierze odpowiedzialność za obszar Sustainability w Netto Polska

Anna Paszt bierze odpowiedzialność za obszar Sustainability w Netto Polska

Należąca do Grupy Salling sieć sklepów Netto wyznaczyła osobę, która będzie odpowiadać za obszar Sustainability, a więc zrównoważony rozwój firmy, w Polsce. Decyzja ta stanowić ma kolejny etap na drodze Netto Polska do realizacji celów zrównoważonego rozwoj. O jakich celach mowa? Kto od teraz odpowie za ich realizację?

Anna Paszt jako Sustainability Officer

Sieć Netto Polska należy do Grupy Salling, która prowadzi działalność biznesową w obszarze retail na trzech europejskich rynkach, zyskując pozycję lidera w rodzimej Danii. W ramach odpowiedzialnego rozwoju, który ma dla Grupy znaczenie nadrzędne, Grupa zadeklarowała ograniczenie emisji CO2 w ramach operacji własnych o 50% do 2030 roku. Celem tym objęte są wszystkie rynki, na których Grupa Salling jest obecna.

Jako Netto Polska konsekwentnie realizujemy działania, które wpisują się w strategię zrównoważonego rozwoju naszej sieci i Grupy Salling, która takie podejście ma wpisane swoje DNA. Priorytetem jest dla nas tworzenie wartości dodanej z uwzględnieniem nie tylko oczekiwań konsumentów oraz celów biznesowych, ale na równym poziomie otoczenia społecznego i środowiska naturalnego. Powołanie funkcji Sustainability Officera pokazuje jak istotne jest dla nas wdrażanie koniecznych zmian z poziomu zarządu.

Anna Paszt, Chief Marketing and Sustainability Officer Netto Polska

Odpowiedzialność za obszar Sustainability w maju tego roku wzięła na siebie członkini zarządu Netto Polska oraz dyrektor marketingu Anna Paszt, która zdobywała doświadczenie w branży retail na stanowiskach zarządczych m.in. w Leroy Merlin, Bridgestone, Michelin czy Orlen. Odpowiadała tam za strategie biznesowe omnicommerce i marketingowe na rynku polskim i międzynarodowym.

W Netto Polska Anna Paszt zajmuje stanowisko dyrektor marketingu od października 2022 r. Od maja tego roku, wraz z objęciem roli Sustainability Officera, jej obszar odpowiedzialności poszerza się o obszar Sustainability i ESG.


foto: Anna Paszt, Chief Marketing and Sustainability Officer Netto Polska (mat. prasowe)

 

Reklama