Kolejna marka sięga po AI. Pomoże w kampanii reklamowej

Kolejna marka sięga po AI. Pomoże w kampanii reklamowej

Marka Danio, należąca do portfolio Danone, rozpoczyna właśnie innowacyjną kampanię influencerską kremowych jogurtów pitnych. Do przygotowania kreacji użyto zaawansowanych technologii, takich jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence). Co z tego wyszło?

Kultowa postać Małego Głoda znów wkroczyła do akcji – i to w zupełnie niespodziewany sposób. Bohater, który w ramach kampanii kremowych jogurtów pitnych po raz pierwszy zabrał głos, mówiąc "Napiłbyś się Danio?",  tym razem "przejął" profile wybranych influencerów lifestyle.

Kampania inna niż wszystkie

Kampania marki wystartowała na początku kwietnia, jednak gama realizowanych działań stale się powiększa, a współpraca z influencerami jest jej kolejnym etapem. Na profilach twórców można zobaczyć realistyczne potyczki z Małym Głodem, do których stworzenia wykorzystano nowoczesne technologie.

Do współpracy marka zaprosiła twórców takich jak Maria Jeleniewska (@jeleniewska), Miłosz Fluckiger (@duzychlopiec), Nikola Nowak (@mlodanikola), Michał Popiołek (@kuzynmichu), Miłosz Skierski (@miloszskierski) czy Emilia Nawrocka (@emiliamup) działających na TikToku i Instagramie.

Korzystanie z nowych narzędzi jest kluczowe dla skutecznej komunikacji z naszymi klientami, a także dotarcia do nowych grup. Działamy szeroko i innowacyjnie, bo wiemy, że nasi odbiorcy nie lubią się nudzić. Dzięki zaawansowanym technologiom, takim jak AI i CGI, jesteśmy w stanie stworzyć angażujące treści oraz budować silne więzi z naszą marką.

Julia Rogala, młodsza kierowniczka marki Danio

Danio "zwalcza" Małego Głoda również w telewizji, serwisach VoD, czy też np. poprzez Danio Busy, przemierzające Polskę z gośćmi specjalnymi. Już niebawem pojawią się również efekty kolejnych działań influencerskich.

Kampania promuje nowość od Danio

Działania promocyjne mają na celu przedstawienie nowości marki, jaką jest kremowy Danio do picia w butelce, bogaty w białko i wapń, dostępny w poręcznych butelkach o pojemności 270 g. Konsumenci mogą wybierać spośród czterech atrakcyjnych smaków: klasycznej wanilii, tropikalnego mango, ciasteczkowego oraz owocowego duetu (truskawka-jagoda). 

Za działania z influencerami odpowiada agencja hoh, przygotowanie spotu reklamowego i kreacji należało do kompetencji Feeders Agency, reżyserem spotu jest Mac Adamczak. Kreacje out of home oraz key visual opracowała agencja Ekstrakt Studio, natomiast aktywacje klienckie stworzyła agencja Kamikaze. Plan kampanii i zakup mediów pozostaje po stronie Essence Mediacom.


foto: mat. prasowe

Reklama