Sieć Nasz Sklep przyspiesza tempo ekspansji. Ile ma już placówek?

Sieć Nasz Sklep przyspiesza tempo ekspansji. Ile ma już placówek?

PSH Nasz Sklep jest obecnie największą z sieci franczyzowych należących do rzeszowskiej Grupy Kapitałowej Specjał. Tylko od początku roku dołączyło do niej 256 kolejnych placówek. Ile sklepów liczy obecnie? W jakich kierunkach będzie rozwijała się Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep?

Liczba sklepów Nasz Sklep. Ile placówek otwarto do dzisiaj?

W minionym roku do sieci Nasz Sklep dołączyła rekordowa ilość 619 nowych placówek handlowych. Mogłoby się wydawać, że do tego wyniku trudno będzie się zbliżyć, tymczasem tylko w przeciągu 5 miesięcy br. sieć powiększyła się o kolejne 256 sklepów. 

Na koniec maja 2024 roku sieć sklepów Nasz Sklep liczyła już 5 688 placówek w Polsce. Zdaniem przedstawicieli sieci za sukcesem tym stoi rozwijanie sił terenowych. 

Obecnie na rynku widzimy raczej trend zmniejszania, uszczuplania sił terenowych, tymczasem my mówimy temu stanowcze „nie”. Nowoczesność i informatyzacja to coś, z czym niewątpliwie się zgadzamy, ale nie kosztem eliminowania pracy człowieka. (...) Staramy się, aby nasze siły terenowe były jak najbliższej potrzeb franczyzobiorców. Sukcesywnie zwiększamy liczbę koordynatorów, a jednocześnie wyposażamy ich w takie narzędzia, które znacząco usprawniają ich wizyty w sklepach. Finalnie przekłada się to na oszczędność czasu, dzięki której zwiększa się częstotliwość oraz jakość tych wizyt, co doskonale widzimy po naszych raportach.

Jan Sałata, dyrektor generalny PSH Nasz Sklep

W ubiegłym roku Nasz Sklep powołał do życia Rady Franczyzowe, na łamach których regularnie omawiane są najnowsze propozycje sieci, a także bieżące problemy, co, jak podkreśla firma, przełożyło się na szybkie wskazanie obszarów współpracy, które wymagają szczególnej uwagi.

Nasz Sklep: "Franczyza szansą na przetrwanie"

Jak podaje PSH Nasz Sklep, tylko w minionym roku blisko 10 000 sklepów miało zawiesić swoją działalność, a ponad 3 000 zdecydowało o zamknięciu. Według detalisty, jedyną odpowiedzią na tę sytuację jest franczyza.

Presja ze strony dyskontów będzie tylko rosła. Żaden mały przedsiębiorca nie jest w stanie w pojedynkę przeciwstawiać się rynkowym gigantom, których stać na ogromne kampanie reklamowe oraz handel na minimalnych marżach przy jednoczesnych świetnych cenach zakupu. Tutaj pojawia się miejsce dla nas, bo przecież jednak te małe sklepy są w Polsce potrzebne.

Tomasz Gąsior, dyrektor ds. franczyzy

PSH Nasz Sklep posiada obecnie 5 formatów sklepów: Nasz Sklep, Nasz Sklep Express, Delikatesy Sezam, Delikatesy Premium, Delikatesy Premium Market Plus. Formaty te różnią się przede wszystkim wymaganą powierzchnią sklepów, ale także poziomem ich informatyzacji czy polityką promocyjną.

W tym kierunku idzie sieć Nasz Sklep

Oprócz silnej ekspansji, Nasz Sklep ze wsparciem Grupy Kapitałowej Specjał, stawia na rozwój technologiczny.

Prowadzimy intensywne prace nad systemowymi rozwiązaniami, które pomogą nam w jeszcze mocniejszym zaangażowaniu franczyzobiorców we wspólne działania nad wypracowaniem optymalnej oferty konsumenckiej. Już wkrótce zyskamy możliwość tworzenia nowych mechanizmów promocyjnych i akcji, które dotychczas były dla nas niedostępne. Oprócz tego, prowadzimy szeroko zakrojone działania marketingowe.

Rafał Batorowicz, dyrektor ds. marketingu i innowacji cyfrowych

foto: mat. prasowe

Reklama