Grycan zaprezentował nowe opakowania lodów. Co się zmieniło?

Grycan zaprezentował nowe opakowania lodów. Co się zmieniło?

Marka Grycan – Lody od pokoleń prezentuje odświeżoną, jeszcze bardziej apetyczną odsłonę opakowań swoich lodów. Nowy design podkreśla smak, siłę marki oraz jej charakter premium, a także pozwala na lepszą identyfikację wariantów.

Zrewitalizowaliśmy opakowania, aby dostosować je do obecnych trendów i potrzeb konsumentów, a także podkreślić, to co w naszych lodach jest najważniejsze, czyli niezapomniany smak oraz jakość, którą gwarantujemy własnym nazwiskiem. Nowa szata graficzna jest nie tylko bardziej czytelna, ale także doskonale podkreśla smakowitość i różnorodność naszych lodów, pozostając wciąż bliska dotychczasowej identyfikacji wizualnej marki Grycan. Charakterystyczna kolorystyka opakowań lodów towarzyszy nam od początku istnienia marki, jest dobrze znana i rozpoznawalna przez konsumentów. Dlatego zależało nam, aby wprowadzone zmiany były widoczne, ale nie odbiegały za bardzo od pierwotnej wersji.

Małgorzata Grycan, współwłaścicielka marki Grycan – Lody od pokoleń

Nowe opakowania lodów Grycan. Co się zmieniło?

Nowa grafika opakowań mocno podkreśla apetyczność produktu. Prezentacja kulki lodów jest teraz zdecydowanie bardziej czytelna i smakowita – już od pierwszego spojrzenia daje konsumentowi obietnicę pysznego deseru. Prezentacja dodatków, takich jak czekolada, owoce, czy własnej produkcji sosy dodatkowo podkreśla wyjątkowy smak lodów.

Jedną z istotnych zmian w designie jest zastosowanie oznaczenia kolorystycznego. Nazwa każdego ze smaków została umieszczona na kolorystycznie dobranym do danego wariantu panelu. To znacząco ułatwia rozpoznanie i odnalezienie ulubionych lodów w sklepowych zamrażarkach. Dodatkowo, zachowano istotne oznaczenia potwierdzające benefity produktów, takie jak ich certyfikowana bezglutenowość.

Lody z linii tradycyjnej, tak jak do tej pory, dostępne są w opakowaniach familijnych o dwóch pojemnościach w sklepach tradycyjnych, sieciach handlowych oraz w lodziarnio-kawiarniach, gdzie sprzedawane są również na porcje, a ich smak i receptura pozostały niezmienne.


foto: mat. partnera


Reklama