Marka Grycan – Lody od pokoleń prezentuje odświeżoną, jeszcze bardziej apetyczną odsłonę opakowań swoich lodów. Nowy design podkreśla smak, siłę marki oraz jej charakter premium, a także pozwala na lepszą identyfikację wariantów.
Nowe opakowania lodów Grycan. Co się zmieniło?
Nowa grafika opakowań mocno podkreśla apetyczność produktu. Prezentacja kulki lodów jest teraz zdecydowanie bardziej czytelna i smakowita – już od pierwszego spojrzenia daje konsumentowi obietnicę pysznego deseru. Prezentacja dodatków, takich jak czekolada, owoce, czy własnej produkcji sosy dodatkowo podkreśla wyjątkowy smak lodów.
Jedną z istotnych zmian w designie jest zastosowanie oznaczenia kolorystycznego. Nazwa każdego ze smaków została umieszczona na kolorystycznie dobranym do danego wariantu panelu. To znacząco ułatwia rozpoznanie i odnalezienie ulubionych lodów w sklepowych zamrażarkach. Dodatkowo, zachowano istotne oznaczenia potwierdzające benefity produktów, takie jak ich certyfikowana bezglutenowość.
Lody z linii tradycyjnej, tak jak do tej pory, dostępne są w opakowaniach familijnych o dwóch pojemnościach w sklepach tradycyjnych, sieciach handlowych oraz w lodziarnio-kawiarniach, gdzie sprzedawane są również na porcje, a ich smak i receptura pozostały niezmienne.
foto: mat. partnera