Nowa, szeroko zasięgowa kampania marki Grycan – Lody od pokoleń kontynuuje linię komunikacyjną z ubiegłego roku pod hasłem "Niezapomniany smak, tradycyjnie". Od połowy maja do końca lipca materiały, które akcentują doskonały smak i wyjątkową jakość najchętniej wybieranych lodów Grycan, jednocześnie zachęcając do spróbowania nowych produktów, będą pojawiać się w telewizji i na ekranach kin, w kanałach Digital, OOH, punktach sprzedaży, a także prasie lifestylowej.
Kampania 360 stopni marki Grycan
Bohaterami kampanii 360 stopni, która wystartowała 20 maja, są bestsellerowe smaki – Lody Bakaliowe, Czekoladowe, Borówkowe z nutą wanilii oraz nowość – Lody Śmietankowe z sosem karmelowym.
Wielokanałowe działania obejmują pełnozasięgową kampanię telewizyjną ze spotami we wszystkich głównych grupach stacji, kampanię outdoorową w kilkunastu największych miastach, szeroko zakrojoną kampanię video oraz display w internecie, jak również w mediach społecznościowych, spoty w kinach Cinema City oraz prasę lifestylową. Dodatkowym wsparciem będzie współpraca z influencerami na TikToku.
W ramach kampanii realizowane są również działania trade marketingowe, z wykorzystaniem materiałów POS oraz aktywacji wspierających sprzedaż z wybranymi klientami.
Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Golden Submarine, która wspólnie z agencją Admetrics, domem mediowym Initiative oraz Mirage Studio i Solski Communications odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii wspierającej markę Grycan – Lody od pokoleń.
Kampania potrwa od połowy maja do końca lipca.
foto: mat. partnera