Mlekpol na targach SIAL China 2024

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol zaprezentowała swoje produkty podczas targów SIAL China 2024 w Szanghaju. W ramach realizacji projektu Trade Milk, wspólnie z innymi członkami Polskiej Izby Mleka, promowała polskie wyroby mleczarskie, cieszące się w Państwie Środka dużą popularnością. 

SM Mlekpol podczas targów SIAL China

SIAL China to największe tego typu wydarzenie w Azji i trzecie pod względem wielkości na świecie. Odbywające się w od 28 do 30 maja 2024 r. targi zgromadziły blisko 5 tysięcy wystawców z ponad 70 krajów. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele polskich firm, między innymi Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie. 

Chiny są obecnie jednym z ważniejszych importerów produktów Mlekpolu. Zapotrzebowanie tamtejszego rynku na wysokiej jakości wyroby mleczarskie, pomimo rozwoju produkcji własnej, nadal pozostaje na wysokim poziomie. Nasz udział w SIAL China to okazja do nawiązania kolejnych kontaktów biznesowych, rozmów z kontrahentami i konsumentami. To także szansa na zwiększenie rozpoznawalności Mlekpolu oraz zbadanie kluczowych oczekiwań i potrzeb odbiorców z tego regionu.

Piotr Jankowski, dyrektor wydziału handlu SM Mlekpol

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol uczestniczy w SIAL China dzięki udziałowi w projekcie Trade Milk, finansowanym ze środków Funduszu Promocji Mleka. Celem Trade Milk jest promocja polskich produktów mleczarskich i umocnienie ich pozytywnego wizerunku w Chińskiej Republice Ludowej. Grupa docelowa programu obejmuje dystrybutorów, przedstawicieli sieci handlowych, hurtowników oraz media.

Obecnie na eksport trafia ok. 30% produkcji SM Mlekpol – głównie do państw UE, ale także krajów, które nie prowadzą na tyle dużej własnej produkcji mleka, by zaspokoić potrzeby swoich mieszkańców. W tym obszarze Spółdzielnia skupia się na promocji produktów o długim terminie przydatności do spożycia. Mleko UHT Łaciate, Happy Barn i Milcasa – to trzy główne marki Mlekpolu, które są obecne na rynku chińskim zarówno na platformach e-commerce, w kanale HoReCa, jak i w kanałach tradycyjnych, np. supermarketach.


foto: mat. prasowe

Reklama