Karolina Sarnik, CEDROB FOODS: Mamy duży potencjał do rozwoju produktów high protein

Karolina Sarnik, CEDROB FOODS: Mamy duży potencjał do rozwoju produktów high protein

"Badamy naszego konsumenta, jego potrzeby, a także przyszłość naszej kategorii i chcemy być za nią odpowiedzialni" – zaznacza Karolina Sarnik, dyrektor marketingu w CEDROB FOODS S.A.. Zgodnie z tym kierunkiem, projektując nowości produktowe firma nie tylko stara się odpowiadać na obecne potrzeby konsumentów, ale także te przyszłe. Przykładem jest najnowsza linia marki Duda High Protein. 

Marka Duda wchodzi na ścieżkę innowacji

Firma CEDROB FOODS, właściciel marki Duda, konsekwentnie stawia na innowacyjność i rozwój. Poza badaniami obecnych zachowań konsumentów producent wychodzi jednak także w przyszłość. Jak przyznaje Karolina Sarnik, dyrektor marketingu w CEDROB FOODS S.A., celem jest odpowiadanie na obecne, ale również przyszłe, potrzeby Polaków.

Badamy naszego konsumenta, jego potrzeby, a także przyszłość naszej kategorii i chcemy być za nią odpowiedzialni. W związku z tym projektujemy nasze produkty tak, aby na te wszystkie potrzeby odpowiadać nie tylko teraz, ale i w przyszłości.

Karolina Sarnik, dyrektor marketingu w CEDROB FOODS S.A.

Aby realizować potrzeby konsumentów, CEDROB FOODS S.A. stawia na rozwój marki Duda w różnych kierunkach. Jak wyjaśnia Karolina Sarnik, wśród nich znajdują się takie segmenty jak high-protein, czyli produkty o wysokiej zawartości białka w produktach. "Staramy się myśleć o tym, aby w dłuższej perspektywie nasze produkty odpowiadały na bardzo wymagające potrzeby konsumentów" – zaznacza dyrektor marketingu.

Producent stawia na rozwój kategorii high protein

Przykładem precyzyjnej odpowiedzi na potrzeby konsumentów jest najnowsza linia produktowa pod marką Duda – High Protein. Obecnie w ramach oferty znajdziemy parówki i plastry kurczak gotowany. Jak jednak zdradza Karolina Sarnik, firma bardzo ambitnie podchodzi do rozwoju tej kategorii i wkrótce zadebiutują kolejne nowości.

Widzimy bardzo duży potencjał do tego, aby jeszcze zaskoczyć konsumentów różnymi odsłonami wersji high protein. Na pewno będą to produkty w kategoriach convenience. Wprowadzamy również kabanosy. Są to produkty, które rzeczywiście są wdzięczne, ponieważ my, jako producent wędlin z surowca drobiowego, mamy bardzo duży potencjał do tego, aby tę kategorię rozwijać.

Karolina Sarnik, dyrektor marketingu w CEDROB FOODS S.A.

foto: Karolina Sarnik, dyrektor marketingu w CEDROB FOODS S.A. (mat. redakcji)

Reklama