"Badamy naszego konsumenta, jego potrzeby, a także przyszłość naszej kategorii i chcemy być za nią odpowiedzialni" – zaznacza Karolina Sarnik, dyrektor marketingu w CEDROB FOODS S.A.. Zgodnie z tym kierunkiem, projektując nowości produktowe firma nie tylko stara się odpowiadać na obecne potrzeby konsumentów, ale także te przyszłe. Przykładem jest najnowsza linia marki Duda High Protein.
Marka Duda wchodzi na ścieżkę innowacji
Firma CEDROB FOODS, właściciel marki Duda, konsekwentnie stawia na innowacyjność i rozwój. Poza badaniami obecnych zachowań konsumentów producent wychodzi jednak także w przyszłość. Jak przyznaje Karolina Sarnik, dyrektor marketingu w CEDROB FOODS S.A., celem jest odpowiadanie na obecne, ale również przyszłe, potrzeby Polaków.
Aby realizować potrzeby konsumentów, CEDROB FOODS S.A. stawia na rozwój marki Duda w różnych kierunkach. Jak wyjaśnia Karolina Sarnik, wśród nich znajdują się takie segmenty jak high-protein, czyli produkty o wysokiej zawartości białka w produktach. "Staramy się myśleć o tym, aby w dłuższej perspektywie nasze produkty odpowiadały na bardzo wymagające potrzeby konsumentów" – zaznacza dyrektor marketingu.
Producent stawia na rozwój kategorii high protein
Przykładem precyzyjnej odpowiedzi na potrzeby konsumentów jest najnowsza linia produktowa pod marką Duda – High Protein. Obecnie w ramach oferty znajdziemy parówki i plastry kurczak gotowany. Jak jednak zdradza Karolina Sarnik, firma bardzo ambitnie podchodzi do rozwoju tej kategorii i wkrótce zadebiutują kolejne nowości.
foto: Karolina Sarnik, dyrektor marketingu w CEDROB FOODS S.A. (mat. redakcji)