Polska będzie jednym z trzech państw, których mieszkańcy od czerwca 2024 roku będą mogli spróbować zupełnej nowości. W wyniku podpisania umowy licencyjnej z koncernem Mondelez, Arla Foods wprowadza na rynek czekoladowy napój mleczny Milka w kubeczkach. Jak zapowiada dyrektor marketingu, ambicją firmy jest osiągnięcie pozycji numer 1 lub 2 na rynkach startowych.
Napój Milka w kubku
Marka Milka, należąca do Mondelēz International, jest jedną z najpopularniejszych marek czekolad w Europie. Na rynku już obserwujemy sukcesy partnerstwa licencyjnego pod postacią produktów Milka z takich kategorii jak lody, ciasta i wypieki.
Idąc za tym przykładem, Arla Foods wprowadzi czekoladowy napój mleczny w Niemczech, Austrii i Polsce, gdzie Milka jest jednym z wiodących graczy na rynku czekolady. Dzięki tej innowacji produktowej konsumenci mają zyskać możliwość delektowania się kultowym smakiem marki Milka w nowej formie.
Napoje Milka zostaną wprowadzone na rynek w 220 ml kubkach w czerwcu 2024 roku. Będą dostępne w trzech smakach:
- czekoladowym,
- karmelowym,
- orzechowym.
Arla Foods ma ambitne plany
W ramach umowy licencyjnej Arla Foods zyskała możliwość produkcji, dystrybucji i marketingu czekoladowego napoju mlecznego Milka w Polsce, Niemczech i Austrii.
Produkcja napojów czekoladowych Milka odbywać się będzie w mleczarni Arla Foods w Esbjerg w Danii. Korzystając ze swojego doświadczenia w innowacjach produktów mleczarskich wysokiej jakości, firma chce zapewnić wzrosty w dojrzałej kategorii napojów mlecznych.
Arla Foods to międzynarodowa firma mleczarska, której właścicielami jest ponad 8 000 rolników z Danii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Belgii, Luksemburga i Holandii. Wśród marek w jej portfolio znajdziem takie brandy jak Arla, Lurpak czy Puck.
foto: mat. prasowe