Czekolada Milka w zupełnie nowym formacie. Na rynku debiutuje nowość

Czekolada Milka w zupełnie nowym formacie. Na rynku debiutuje nowość

Polska będzie jednym z trzech państw, których mieszkańcy od czerwca 2024 roku będą mogli spróbować zupełnej nowości. W wyniku podpisania umowy licencyjnej z koncernem Mondelez, Arla Foods wprowadza na rynek czekoladowy napój mleczny Milka w kubeczkach. Jak zapowiada dyrektor marketingu, ambicją firmy jest osiągnięcie pozycji numer 1 lub 2 na rynkach startowych.

Napój Milka w kubku

Marka Milka, należąca do Mondelēz International, jest jedną z najpopularniejszych marek czekolad w Europie. Na rynku już obserwujemy sukcesy partnerstwa licencyjnego pod postacią produktów Milka z takich kategorii jak lody, ciasta i wypieki.

Idąc za tym przykładem, Arla Foods wprowadzi czekoladowy napój mleczny w Niemczech, Austrii i Polsce, gdzie Milka jest jednym z wiodących graczy na rynku czekolady. Dzięki tej innowacji produktowej konsumenci mają zyskać możliwość delektowania się kultowym smakiem marki Milka w nowej formie.

Napoje Milka zostaną wprowadzone na rynek w 220 ml kubkach w czerwcu 2024 roku. Będą dostępne w trzech smakach:

  • czekoladowym,
  • karmelowym, 
  • orzechowym.

Arla Foods ma ambitne plany

W ramach umowy licencyjnej Arla Foods zyskała możliwość produkcji, dystrybucji i marketingu czekoladowego napoju mlecznego Milka w Polsce, Niemczech i Austrii. 

Jestem bardzo podekscytowany podpisaniem długoterminowego partnerstwa strategicznego z Mondelēz International i dostarczeniem naszym konsumentom pysznych produktów, które sprostają ich oczekiwaniom. Milka to uwielbiana marka, a my posiadamy doświadczenie w zakresie produkcji, handlu i marketingu, dzięki czemu możemy przenieść ją na kolejny poziom. Nasza ambicja jest jasna: chcemy osiągnąć pozycję numer 1 lub 2 na naszych rynkach startowych.

Patrik Hansson, Executive Vice President & Chief Marketing Officer w Arla Foods

Produkcja napojów czekoladowych Milka odbywać się będzie w mleczarni Arla Foods w Esbjerg w Danii. Korzystając ze swojego doświadczenia w innowacjach produktów mleczarskich wysokiej jakości, firma chce zapewnić wzrosty w dojrzałej kategorii napojów mlecznych.

Wierzymy w sukces tej współpracy. Polacy od lat cenią wysoką jakość i wyjątkowy smak naszych produktów, a czekolada marki Milka zdobyła szczególne miejsce w sercach konsumentów. Jesteśmy przekonani, że efekty wspólnych działań spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

Renata Mirkowska, General Manager w Arla Foods Polska

Arla Foods to międzynarodowa firma mleczarska, której właścicielami jest ponad 8 000 rolników z Danii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Belgii, Luksemburga i Holandii. Wśród marek w jej portfolio znajdziem takie brandy jak Arla, Lurpak czy Puck.


foto: mat. prasowe

 

Reklama