Złote Paragony dla produktów Mlekpolu

Produkty Mlekpolu po raz kolejny zostały docenione w prestiżowym konkursie "Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich". Podczas Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu wyrobom Spółdzielni przyznano dwa pierwsze miejsca, trzy wyróżnienia oraz jedną nagrodę specjalną. 

O przyznaniu Złotego Paragonu decydują właściciele i kierownicy sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski, a jednocześnie czytelnicy miesięcznika "Hurt & Detal". Konkurs wyłania te produkty i usługi, które w znaczący sposób wpływają na rozwój handlu detalicznego w Polsce i przynoszą kupcom najwyższe dochody.

Detaliści docenili produkty SM Mlekpol

W tegorocznej, 14. edycji konkursu Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol zdobyła:

  • I miejsce i nagrodę Złotego Paragonu dla Mleka Łaciatego UHT bez laktozy 3,2% 1 litr w kategorii: Mleko,
  • I miejsce i nagrodę Złotego Paragonu dla Masła Ekstra Łaciatego 200 g w kategorii: Masło,
  • Wyróżnienie Złotego Paragonu dla Mixu Łaciatego 200 g w kategorii: Margaryny i miksy,
  • Wyróżnienie Złotego Paragonu dla Serka topionego z łososiem i koprem norweski smak 150 g w kategorii: Sery pleśniowe i topione,
  • Wyróżnienie Złotego Paragonu dla Maślanki Mrągowskiej naturalnej 1 litr w kategorii: Napoje mleczne,
  • Nagrodę specjalną Złotego Paragonu dla linii produktów wysokobiałkowych Łaciaty Protein+ w kategorii: Nowość.

Dziękujemy polskim kupcom za lojalność i zaufanie, jakie od lat okazują Mlekpolowi. To duża satysfakcja, że różnorodność oferty, wysoka jakość naszych wyrobów, ich czysty skład i wyjątkowy smak spotykają się z uznaniem właścicieli sklepów i pozytywnie wpływają na rozwój ich biznesów. Cieszymy się, że polscy handlowcy dbają o swoich klientów, zapewniając im dostęp do polskich, sprawdzonych marek.

Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu SM Mlekpol

Uroczysta Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu odbyła się w czwartek 23 maja 2024 r. w Teatrze Kamienica w Warszawie.


foto: mat. redakcji

Reklama