Na rynku debiutują wakacyjne nowości. Producent ginu wprowadza drinki w puszce

Na rynku debiutują wakacyjne nowości. Producent ginu wprowadza drinki w puszce

Znana i lubiana przez Polaków marka Gin Lubuski, lider kategorii, rozszerza swoje portfolio o letnie nowości. Są smakowite, orzeźwiające i niskokaloryczne, a do tego niezwykle wygodne w użyciu – bez problemu można je zabrać na plażę czy piknik. Lubuski Original RTD, czyli ready-to-drink, to gotowe do spożycia drinki o wyrazistych, owocowych smakach. Właśnie trafiły na sklepowe półki. 

Drink z ginem w puszce 

Różnorodne i unikatowe kombinacje smaków z pewnością przyciągną uwagę tych konsumentów, którzy lubią nowości.

Linia Lubuski Original RTD obejmuje trzy warianty:

  • BERGINTO to połączenie cytrusowych smaków bergamotki i yuzu, napój jest słodko-kwaśny i rześki (4% obj.)
  • GRAPEGINTO to wyraziste nuty grejpfruta, doskonale zrównoważone przez słodycz i lekko pikantny smak jałowca, drink jest orzeźwiający, słodko-gorzki (4% obj.)
  • MELGINTO to napój bezalkoholowy o smaku arbuza, z delikatnymi nutami jałowca, jest nie tylko niezwykle orzeźwiający, ale i niskokaloryczny – w 100 ml jest tylko 1 kaloria!

Wszystkie napoje Lubuski Original RTD są lekko gazowane i najlepiej smakują schłodzone. Co ważne –  nie zawierają cukru.

Henkell Freixenet Polska podąża za trendem

Jak przyznaje Marta Tyszkowska z firmy Henkell Freixenet Polska, takie gotowe drinki w puszkach pokochali konsumenci reprezentujący zwłaszcza młode pokolenie, czyli 20-30-latkowie.

To doskonała propozycja dla osób aktywnych, spędzających sporo czasu  poza domem. Taka forma podania napoju jest idealna do zabrania w plener - na plażę, piknik, na spotkanie ze znajomymi, grilla. W sezonie letnim tych okazji nie brakuje. Dlatego też kategoria RTD jest wyraźnie sezonowa – sprzedaż wzrasta w okresie od maja do września.

Marta Tyszkowska, kierownik marketingu ds. wyrobów spirytusowych w firmie Henkell Freixenet Polska

Według danych firmy badawczej NielsenIQ, kategoria napojów gotowych do spożycia jest obecnie najbardziej dynamicznie rozwijającą się kategorią alkoholową w Polsce. Rocznie sprzedaje się  blisko 6 milionów litrów gotowych drinków. W ujęciu ilościowym sprzedaż kategorii wzrosła rok do roku o ponad 21%, a w ujęciu wartościowym o ponad 38% (AC Nielsen, Total Poland, Prev 52 Wks - w/e 02/04/23, Latest 52 Wks - w/e 31/03/24).

Marka Gin Lubuski to jeden ze sztandarowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska i najpopularniejszy gin w Polsce (Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wolumenowa, w okresie W07 2024-W06 2024, w kategorii: Gin).


foto: mat. 

Reklama