Punktualnie o godzinie 11:00 w warszawskim Teatrze Kamienica rozpoczęła się Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu. Jest to już 14. edycja wydarzenia, podczas którego poznamy wyniki konkursu "Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich". Organizatorem Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu jest Fischer Trading Group, wydawca miesięcznika HURT & DETAL, anglojęzycznego magazynu Food from Poland oraz portalu hurtidetal.pl.
Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu 2024
Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu to coroczne wydarzenie, które gromadzi przedstawicieli producentów sektora FMCG, sieci handlowych, firm usługowych i shopfitterów. W trakcie tegorocznej edycji będziemy mieli okazję wysłuchać ekspertów z agencji badawczych NielsenIQ oraz Consumer Panel Services GfK, którzy podsumują 2023 rok w branży, a także rzucą nieco światła na perspektywy oraz obecne zachowania konsumentów.
Celem Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu jest ukazanie siły, jaką dla gospodarki wnosi sektor spożywczy i handlu. Wydarzenie stanowi także doskonałą okazję do rozmów i wymiany doświadczeń w kuluarach Teatru Kamienica.
Studio SpożywczaTV na żywo
Goście tegorocznej Gali będą mieli okazję wysłuchać rozmów podczas panelu dyskusyjnego, który powstał w ramach znanego z kanału SpożywczaTV programu MARKET FOCUS. Osią debaty będą fundamenty i zmiany w marketingu. Rozmówcy przedyskutują klasyczne i nowoczesne podejścia do marketingu, szukając odpowiedzi na pytanie o ich skuteczność.
Rozmowę poprowadzi Piotr Lutek, Customer Growth Architect, z firmy Blue Fox. W dyskusji wezmą udział:
- Karolina Sarnik, Dyrektor Marketingu, Cedrob Foods;
- Emilia Pożarowszczyk, Dyrektor ds. Marketingu i PR, Spomlek;
- Marta Marczak, Dyrektor Marketingu, Bracia Sadownicy;
- Waldemar Gajo, Dyrektor Marketingu, Sonko.
Rozmowę już wkrótce będzie można wysłuchać także na kanale SpożywczaTV na YouTube, gdzie jako bonusowy pojawi się odcinek programu MARKET FOCUS.
Wyniki konkursu Złoty Paragon 2024
Zwieńczeniem Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu będzie oficjalne ogłoszenie wyników konkursu "Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2024", nad przebiegiem którego czuwała agencja badawcza Kantar Polska. Podczas wystąpienia inaugurującego Tomasz Pańczyk, redaktor naczelny miesięcznika HURT & DETAL, opowiedział o genezie tego wyjątkowego wyróżnienia.
Podobnie jak w poprzednich edycjach laureatów konkursu wyłoniono dzięki czytelnikom ogólnopolskiego miesięcznika HURT & DETAL, którzy oddawali głosy na liderów sprzedaży – czyli najlepiej sprzedające się w ich placówkach produkty. Wyniki konkursu poznamy już wkrótce na deskach Teatru Kamienica. Relacja pojawi się także na portalu wiadomoscispozywcze.pl.
Partnerami strategicznymi Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu 2024 są firma SIG – wiodący globalny dostawca systemów i rozwiązań w zakresie linii produkcyjnych oraz kartonowych opakowań aseptycznych z bardzo niskim śladem węglowym dla takich kategorii produktowych jak mleko, soki, napoje, woda czy też napoje roślinne – oraz Grupa MAGO – wiodący producent najwyższej klasy rozwiązań w dziedzinie zagospodarowania przestrzeni sklepowej i magazynowej.
Partnerami merytorycznymi wydarzenia są KANTAR POLSKA, Consumer Panel Services GfK, NielsenIQ, SpożywczaTV oraz Portal wiadomoscispozywcze.pl.
foto: mat. redakcji wiadomoscispozywcze.pl