Mazurska Manufaktura wprowadza do Polski latynoską markę. Będzie wyłącznym dystrybutorem

Mazurska Manufaktura wprowadza do Polski latynoską markę. Będzie wyłącznym dystrybutorem

Mazurska Manufaktura S.A. nawiązała współpracę z kolejnym zagranicznym partnerem. Tym samym została na polskim rynku wyłącznym dystrybutorem inspirowanych kulturą latynoską piw smakowych marki Salitos.

Konsolidacja rynku alkoholu

Mazurska Manufaktura koncentruje się w ostatnich miesiącach na projekcie konsolidacji rynku alkoholi, zapraszając do współpracy przedstawicieli lokalnych producentów alkoholi oraz hurtowników i dystrybutorów. Wspólne działania i łączenie sił w obszarze zwiększania zasięgu sprzedaży ma być receptą na spadek konsumpcji na rynku alkoholi przy jednoczesnych, rosnących kosztach prowadzenia działalności. 

Z drugiej strony spółka stawia też na wzbogacanie i urozmaicanie swojego portfolio alkoholowego, zgodnie z rynkowymi trendami oraz oczekiwaniami ze strony konsumentów. W tym celu rozgląda się nie tylko po polskim rynku, ale także wśród zagranicznych partnerów. 

We współpracy z niemieckim dystrybutorem

W maju br. firma podpisała umowę dystrybucyjną z przedstawicielem międzynarodowego rynku spożywczego - MBG Global Brands GmbH. To niemiecka firma, z ponad 30-letnim doświadczeniem w tworzeniu marek w sektorach gastronomicznym oraz detalicznym.

MBG Global Brands GmbH posiada portfolio ponad 15 marek, obejmujące różnorodną gamę produktów, w tym EFFECT® Energy Drink, wódka 9 MILE, piwo i tequila SALITOS, prosecco SCAVI & RAY, rum HAYNES, gin SEARS, woda mineralna ACQUA MORELLI, tonik GOLDBERG oraz przekąski HENDERSON AND SONS. MBG prowadzi własne centra logistyczne w Paderborn i Monachium.

Piwo Salitos w Polsce

W pierwszej kolejności na polski rynek trafi inspirowana południowoamerykańską kulturą marka Salitos. Najbardziej znane produkty tej marki to piwa smakowe: Salitos Original oraz Salitos Mojito, sprzedawane na całym świecie w ilości 40 mln butelek w skali roku. Wyróżnikiem marki jest innowacyjność oraz działania poprawiające doświadczenia klientów, czego przykładem są kreatywne materiały POS, takie jak meble oraz naczynia do serwowania. 

Uważnie przyglądamy się konsumenckim trendom, które cały czas ewoluują. Zwłaszcza młodsze pokolenia stawiają na niebanalne połączenia piwne i oryginalne smaki. Coraz popularniejsze stają się także drinki na bazie piwa. To ciekawy, rozwijający się obszar tzw. miksologii. Stąd też nasze zainteresowanie marką Salitos i współpraca w tym obszarze z firmą MBG, która słynie z kreowania mocnych i ciekawych marek alkoholowych.

Jakub Gromek, dyrektor generalny Mazurskiej Manufaktury S.A.

Piwa marki Salitos trafią na polski rynek i będą dostępne w sprzedaży już w czerwcu.


foto: stockadobe(Drobot Dean)

Reklama