Lubella ze wsparciem. Marka startuje z nową komunikacją w digitalu

Lubella ze wsparciem. Marka startuje z nową komunikacją w digitalu

Makaronowa marka Lubella startuje z nową komunikacją digitalową. Pod hasłem "Gotuj w domu jak w restauracji" marka pokazuje, że pierwszym krokiem do otwarcia domowej restauracji jest… otwarcie paczki makaronu Lubella. Powstał dedykowany spot reklamowy.

Lubella w nowej reklamie

Nowa kampania stanowi kontynuację działań marki w ramach platformy komunikacyjnej "Pysznie na tym wyjdziesz". W tej odsłonie producent po raz kolejny chce  zainspirować konsumentów do oszczędzania pokazując, że w domowych warunkach możemy zjeść tak samo pysznie, ale taniej niż w restauracji.

W spocie głównym promującym kampanię usłyszeć można melodię hitu Volare (Nel Blu di Pinto Di blu) włoskiego wokalisty Domenico Modugno, ale w zupełnie nowym wydaniu.

Działania marki pod hasłem "Gotuj w domu jak w restauracji" zainaugurowane zostały na początku 2024 roku specjalnym wydarzeniem na warszawskiej Pradze – otwarciem jednodniowej restauracji Lubelli Prosta Pasta, w którym wzięli udział twórcy internetowi oraz gwiazdy.


foto: mat. prasowe

Reklama