Carrefour szaleje. Wprowadza koszyki niespodzianki z nową grupą produktową

Carrefour szaleje. Wprowadza koszyki niespodzianki z nową grupą produktową

Carrefour zapowiedział kolejną odsłonę zyskującej na popularności akcji promocyjnej, w ramach której klienci sklepów mogą kupić koszyki niespodzianki. Tym razem w sklepach pojawią się ofoliowane wózki wypełnione produktami drogeryjnymi o minimalnej wartości 200 zł, które będzie można kupić za 50 złotych.

Kosmetyki w koszykach niespodziankach

Koszyki niespodzianki w Carrefour podzielone zostaną na te z produktami dla niej, dla niego i dla domu, jednak klienci będą musieli dokonać ich zakupu w ciemno. W ten sposób detalista zamierza obniżyć cenę 1000 kosmetyków dla kobiet, mężczyzn i dla domu z oferty swoich hiper- i supermarketów, zlokalizowanych m.in. w Warszawie, Szczecinie, Lublinie, Białymstoku czy Wrocławiu. Koszyki niespodzianki pojawią się w najbliższy poniedziałek 20 maja, w ponad 100 sklepach sieci.

To nowa odsłona kultowej już akcji promocyjnej Carrefour, która powraca z zupełnie nowym asortymentem. Chodzi o koszyki niespodzianki, w których Carrefour tym razem umieści różne produkty z kategorii drogeryjnej, a następnie szczelnie je zafoliuje tak, aby klienci nie mogli podejrzeć ich zawartości. 

Wartość produktów w koszykach niespodziankach

Wartość towarów w kosmetycznych koszykach niespodziankach będzie się wahać od 200 do 250 złotych, jednak za każdy taki koszyk klient zapłaci 50 złotych.

Zupełnie nowa odsłona akcji ma być okazją dla klientów do kupienia kosmetyków w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. W koszykach znajdą się szampony, kremy do twarzy i ciała, balsamy i wiele innych produktów z kategorii perfumeria dla niej, dla niego i dla domu.

Mamy ogromną satysfakcję, patrząc, jak promocja ta elektryzuje naszych klientów, zachęcając ich do sprawiania przyjemności sobie lub swoim bliskim

Sylwester Mroczek, menedżer działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska

W ramach najbliższej, trzeciej już, edycji akcji w sklepach stanie rekordowa liczba ponad 2 tysiące koszyków. “Koszyki niespodzianki” to akcja przeniesiona do Polski wprost z francuskiego rynku. Carrefour pierwszą jej odsłonę zorganizował w Polsce w kwietniu bieżącego roku. Wtedy, szczelnie zafoliowane wózki sklepowe wypełnione produktami z kategorii non-food i oferowane za ułamek ich wartości, wyprzedały się w niecałe 2 godziny. Rekord pobili jednak mieszkańcy Zielonej Góry, którzy wszystkie koszyki znajdujące się w sklepie wykupili w zaledwie 8 minut.  


foto: mat. prasowe

Reklama