Tegoroczna wiosna to czas zmian u producenta kultowego majonezu Kieleckiego. Po ponad 26 latach pracy Grzegorz Feliksiak obejmuje stanowisko prezesa ds. handlowych. Wcześniej pełnił funkcję kierownika ds. marketingu.
Nowo powołany zastępca prezesa ds. handlowych Wytwórczej Spółdzielni Pracy "Społem" jest związany z firmą od 1998 roku. Rozpoczął pracę jako referent, aby ostatecznie objąć stanowisko kierownika ds. marketingu.
Nowy zastępca prezesa ds. handlowych w WSP "Społem"
Do tej pory Grzegorz Feliksiak odpowiadał za konsekwentną realizację strategii marki Majonez Kielecki, która przełożyła się na wzrost jego sprzedaży i popularności. Koordynował udział firmy w programie "Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie" i pozyskanie środków na promocję Majonezu Kieleckiego oraz Musztardy Kieleckiej. Był odpowiedzialny także za rebranding Majonezu Kieleckiego.
Obejmując nową funkcję w strukturze przedsiębiorstwa, będzie odpowiedzialny za całość zagadnień związanych z marketingiem, sprzedażą oraz transportem.
Zastępca prezesa ds. handlowych WSP "Społem" podkreśla, że u współpracowników najbardziej ceni szczerość, pracowitość i terminowość. Pasjonuje się podróżowaniem, historią, a także polskim footballem w wydaniu klubowym i lekkoatletyką.
W nadchodzących miesiącach firma planuje skupić sią na utrzymaniu bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstwa, pracowników i kooperatorów.
foto: mat. prasowe