Kultowe M&M’s® w wersji mini. Nowość od Mars Wrigley

Kultowe M&M’s® w wersji mini. Nowość od Mars Wrigley

Portfolio czekoladowych słodkości od Mars Wrigley w Polsce właśnie powiększyło się o nowość. Na sklepowe półki w maju tego roku trafiły kultowe draże czekoladowe w wersji mini. M&M’s Minis® to znany konsumentom smak w nowej, jeszcze bardziej chrupiącej odsłonie. Doskonale sprawdzą się jako dodatek do wypieków, ale też jako słodka przekąska.

M&M's w wersji mini

M&M’s® to marka, która podbiła serca konsumentów na całym świecie już ponad 80 lat temu. Teraz poszerza swoją ofertę o nowy format, popularne czekoladowe drażetki w miniaturowym rozmiarze, które mogą zaskoczyć pod względem smaku i tekstury. M&M’s Minis® dostępne są w trzech formatach opakowań o gramaturze: 176 g, 70 g oraz 20 g.

Świetnie nadają się do dzielenia z innymi, samodzielnego chrupania, ale też do urozmaicenia słodkich wypieków – podobnie jak inne warianty kultowych draży.

Nowości towarzyszy kampania

Producent nie kończy na wporwadzeniu nowości w wersji mini. Z początkiem maja w mediach społecznościowych ruszyła także nowa kampania M&M’s®. Marka zachęca w niej do eksperymentowania w kuchni i wspólnego pieczenia wraz popularnymi influencerami.

W kampanii wzięli udział Michał Korkosz (Rozkoszny), Paula Bonowicz-Golec (Wszamto), Anna Baczewska (pani.pistacja), Ania Lekka (ania.lekka), Michalina Dudowicz (inmykitchen_pl).

Przepisy z wykorzystaniem różnych wariantów M&M’s® będą pojawiać się w ramach dedykowanych aktywacji na Instagramie i TikToku do końca maja.


foto: mat. prasowe

Reklama