Debiutują limitowane puszki Żywca. Ich autorem jest znany twórca [FOTO]

Debiutują limitowane puszki Żywca. Ich autorem jest znany twórca [FOTO]

Nowe puszki piwa Żywiec powstały z okazji 15. edycji trasy Męskie Granie. Po premierze utworu Brodki i Igo "Myślę sobie, Ż", marka informuje o kolejnej kolaboracji – tym razem z jednym z najbardziej rozpoznawalnych twórców plakatów w Polsce – Andrzejem Pągowskim. Artysta zaprojektował dla marki unikalną limitowaną kolekcję puszek Żywca.

Limitowane puszki Żywca na Męskie Granie 2024

Po raz pierwszy w historii marki Żywiec, powstała limitowana kolekcja puszek z wizerunkami artystów związanych z Męskim Graniem – Darią Zawiałow, Igo, Mrozem oraz Vito Bambino.

Wszystko to dzięki najnowszej współpracy z Andrzejem Pągowskim – jednym z najwybitniejszych twórców sztuk graficznych w Polsce, znanym ze swojej charakterystycznej kreski. Dodatkowo, Pągowski zaprojektował cztery puszki przedstawiające muzyków.

Cieszymy się, że przy okazji jubileuszu Męskiego Grania mogliśmy zaprosić do współpracy Andrzeja Pągowskiego, którego projekty doskonale wpisują się w kulturotwórczą rolę marki Żywiec. To pozwoli nam być bliżej konsumenta – już nie tylko na evencie, ale i przy sklepowej półce.

Ewa Stefanowicz, managerka marki

Sam Andrzej Pagowski przyznał natomiast, że pracując nad projektami grafik na puszki, inspiracji szukał w emocjach, jakie generują koncerty Męskiego Grania. "Obok plakatów i innych projektów, jakie wykonuję od lat, jest też sporo murali. I to one właśnie zainspirowały mnie przy tej pracy" – przyznał.

"Powierzchnia na puszcze jest znacznie mniejsza niż ta na potężnych ścianach bloków. Dlatego zrezygnowałem z wszelkich ozdobników, ale pozostawiłem dynamiczną, odręczną kreskę charakterystyczną dla street artu i przenikające się w niej podstawowe kolory marki, czyli czerwony i niebieski" – podsumował artysta.

Puszki z wizerunkami artystów pojawią się na klasycznym piwie Żywiec i będą dostępne w wybranych sklepach. 


foto: stockadobe(mnimage)