Nowe puszki piwa Żywiec powstały z okazji 15. edycji trasy Męskie Granie. Po premierze utworu Brodki i Igo "Myślę sobie, Ż", marka informuje o kolejnej kolaboracji – tym razem z jednym z najbardziej rozpoznawalnych twórców plakatów w Polsce – Andrzejem Pągowskim. Artysta zaprojektował dla marki unikalną limitowaną kolekcję puszek Żywca.
Limitowane puszki Żywca na Męskie Granie 2024
Po raz pierwszy w historii marki Żywiec, powstała limitowana kolekcja puszek z wizerunkami artystów związanych z Męskim Graniem – Darią Zawiałow, Igo, Mrozem oraz Vito Bambino.
Wszystko to dzięki najnowszej współpracy z Andrzejem Pągowskim – jednym z najwybitniejszych twórców sztuk graficznych w Polsce, znanym ze swojej charakterystycznej kreski. Dodatkowo, Pągowski zaprojektował cztery puszki przedstawiające muzyków.
Sam Andrzej Pagowski przyznał natomiast, że pracując nad projektami grafik na puszki, inspiracji szukał w emocjach, jakie generują koncerty Męskiego Grania. "Obok plakatów i innych projektów, jakie wykonuję od lat, jest też sporo murali. I to one właśnie zainspirowały mnie przy tej pracy" – przyznał.
"Powierzchnia na puszcze jest znacznie mniejsza niż ta na potężnych ścianach bloków. Dlatego zrezygnowałem z wszelkich ozdobników, ale pozostawiłem dynamiczną, odręczną kreskę charakterystyczną dla street artu i przenikające się w niej podstawowe kolory marki, czyli czerwony i niebieski" – podsumował artysta.
Puszki z wizerunkami artystów pojawią się na klasycznym piwie Żywiec i będą dostępne w wybranych sklepach.
foto: stockadobe(mnimage)