Frugo wprowadza energetyka dla nieletnich. W nazwie nawiązuje do zakazu

Frugo wprowadza energetyka dla nieletnich. W nazwie nawiązuje do zakazu

Marka FRUGO Energy poszerza portfolio energetyków o nowe produkty z linii "Be Frr…with No ID!". Zapewniają one dawkę naturalnej energii dzięki składnikom z yerba mate. Napoje nie zawierają tauryny ani dodanego cukru, a obniżona zawartość kofeiny sprawia, że są dostępne również dla osób poniżej 18. roku życia.

Frugo obeszło zakaz sprzedaży energetyków nieletnim

FRUGO Energy to doskonały wybór dla wszystkich, którzy chcą czerpać z życia pełnymi garściami i poszukują pozytywnych emocji. Hasłem: "Be Frr! Be Real!" marka zachęca do tego, aby pozostawać "free", "fresh", "freaky" i "for real". Dlatego też tak chętnie identyfikują się z nią młodzi odbiorcy.

W kampanii promującej nową linię produktów uczestniczą popularni TikTokerzy: Monika Kociołek (monika.kociolek), Karol Pieszko (pieszkovx) oraz Piotr Ambryszewski (elpedroosky). 

Alternatywa dla energetyków

Produkowane przez FoodCare napoje FRUGO Energy mają stanowić istotną alternatywę na rynku energetyków. Wyróżnia je nie tylko unikalny smak, ale też zdrowa energia, której źródłem jest naturalna kofeina i yerba mate. Nowa receptura pozbawiona została tauryny oraz dodanego cukru, a zawartość kofeiny obniżono do 14 mg/100 ml.

Produkty dostępne są w pięciu smakach (w puszkach 330 ml i 500 ml):

  • Dragon,
  • Watermelon & Strawberry,
  • Wild Cherry,
  • Mangom
  • Classico.

Producentem napojów FRUGO Energy i właścicielem marki jest FoodCare Sp. z o. o.


foto: mat. prasowe