Nowości od marki Schulstad. Zdrowsze alternatywy dla bagietek do hot dogów

Nowości od marki Schulstad. Zdrowsze alternatywy dla bagietek do hot dogów

Dbając o potrzeby Konsumentów, marka Schulstad wprowadza do swojej oferty nowości – Bagietki do hot dogów francuskich Dużo Dobra. Są pełne błonnika oraz wartościowych składników.

Zdrowo, smacznie i przyjemnie!

Polscy konsumenci chcą odżywiać się zdrowiej nie tracąc przy tym walorów smakowych dotychczas spożywanych potraw. Nie mają oni wiele czasu na gotowanie, ale także na samą konsumpcję – według badań dziennie przeznaczają na spożywanie posiłków zaledwie 90 minut! Tym bardziej liczą się wartościowe składniki.

Doskonale zdaje sobie z tego sprawę marka Schulstad, która nową linią produktów chce udowodnić, że nasze ulubione dania mogą być jednocześnie zdrowe, smaczne i przyjemne, a przekąski takie jak hot dog – mogą wnosić dodatkową wartość.

Nowe bagietki do hot dogów francuskich Dużo Dobra

Odpowiadając na najnowsze trendy konsumenckie, Schulstad wprowadza do swojej oferty dwie nowości – pełnoziarniste bagietki do hot dogów francuskich oraz bagietki do hot dogów francuskich z błonnikiem.

Pełnoziarnisty hot dog z linii Dużo Dobra od marki Schulstad zawiera w sobie 12 różnych rodzajów ziaren i nasion bogatych w cenne witaminy, minerały, przeciwutleniacze oraz naturalny błonnik. Znajdziemy wśród nich m.in. pszenicę, żyto, owies, jęczmień, orkisz, a także nasiona chia, złote siemię lniane, quinoa czy słonecznik. W bagietce znajduje się 15% ziaren i nasion moczonych w zakwasie.

Błonnikowy hot dog to z kolei propozycja, w której znajdziemy aż 11 różnych źródeł tego makroskładnika. Charakteryzuje się wysoką zawartością błonnika pochodzącego z nasion, warzyw i owoców, kiełków pszenicy, otrębów pszennych, gryki oraz otrębów owsianych. Owa bioróżnorodność umożliwia jak najlepsze odżywienie mikrobiomu.

Obydwie propozycje są tworzone na zakwasie żytnim z dodatkiem drożdży i zawierają poniżej 1 grama soli w 100 gramach produktu.

Nowe produkty są elementem strategii zrównoważonego rozwoju firmy "Baking for better world", której jednym z filarów jest dbałość o zdrowie konsumentów. W ten sposób producent stawia kolejny krok w kierunku realizacji swojego zobowiązania, jakim jest podwojenie wolumenu zdrowszych produktów do 2030 roku.


foto: mat. partnera

Reklama