Heinz celebruje miłość Polaków do kiszonek. Debiutuje ketchup o smaku pikli

Heinz celebruje miłość Polaków do kiszonek. Debiutuje ketchup o smaku pikli

Heinz ogłosił wprowadzenie na polski rynek nowego ketchupu o smaku pikli. Zdaniem producenta w sam raz sprawdzi się na wiosenny sezon grillowy.

Nowość od marki Heinz łączy w sobie ponadczasową kwaskowatość keczupu pomidorowego z... nieodpartym smakiem pikli. Jak zaznacza producent, w ten sposób celebrowana jest miłość, jaką Polscy darzą ogórki kiszone, korniszony i marynowane produkty.

Heinz odpowiada na miłość Polaków do kiszonek

Zgodnie z badaniem M-Brain zleconym przez CBI, w Polsce rocznie spożywanych jest aż siedem milionów słoików marynowanych produktów. Zdaniem Heinz świadczy to o kwitnącej miłości narodu do ogórków kiszonych, korniszonów i marynowanych produktów.

Potwierdzają to nowe badania przeprowadzone przez SW Research za zlecenie firmy Heinz, które wykazały, że 60% Polaków je ogórki kiszone, korniszony lub marynowane produkty przynajmniej raz w tygodniu, a prawie połowa (48%) włącza je do swojej codziennej diety. Producent przygotował ciekawą odpowiedź na ten trend.

Ketchup o smaku pikli Heinz

Ketchup o smaku pikli jest już dostępny w sklepach na terenie całej Polski. Cena Heinz Tomato Ketchup Pickle Flavour rekomendowana przez producenta to 9,99 zł za 400 ml opakowanie.

Wprowadzenie Ketchupu Heinz o Smaku Pikli ma pokazywać zaangażowanie Kraft Heinz w dostarczanie niezrównanych doświadczeń smakowych konsumentom na całym świecie. Ta premiera stanowi znaczący kamień milowy w nieustającej misji Kraft Heinz do podnoszenia profilów smakowych i rozszerzania swojej platformy podnoszenia smaku na całym świecie.

W firmie Heinz od ponad 150 lat jesteśmy liderem innowacji w branży spożywczej i zawsze myślimy o tym, jak możemy bawić się niepowtarzalnym smakiem naszych ketchupów. Zważywszy na zamiłowanie Polaków do ogórków kiszonych, korniszonów oraz marynowanych produktów, wprowadzenie na polski rynek kombinacji keczupu z piklami było całkowicie uzasadnione. 

Małgorzata Michalak-Wojskowicz, Senior Category Product Manager w Heinz

Ketchup o smaku pikli, który zadebiutował na polskim rynku nie jest pierwszym tego typu produktem w portfolio firmy. "Nasz założyciel, Henry J. Heinz, już w 1893 roku był znany jako >Król Pikli<, więc z pewnością wiemy co nieco o marynowanych ogórkach. Pracowaliśmy ciężko, nad udoskonaleniem najlepszej receptury i jesteśmy przekonani, że nasze nowe dzieło przyniesie radość i zadowolenie podniebieniom Polaków" - dodaje Małgorzata Michalak-Wojskowicz.


foto: mat. prasowe

Reklama