Kultowa wódka zmienia wygląd. Na butelkach pojawiły się nowe etykiety

Kultowa wódka zmienia wygląd. Na butelkach pojawiły się nowe etykiety

​Żubrówka właśnie pojawiła się na sklepowych półkach w nowej odsłonie. Dwa flagowe produkty, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała, zmieniły swoje kultowe etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy nowe hasło kampanii.

Nowa odsłona wódki Żubrówka

Nowe etykiety i hasło podkreślają dzikość, która wpisana jest w DNA Żubrówki, z jednoczesnym, ciągłym rozwojem marki. Dopasowywanie się do oczekiwań klientów i chęć zdobywania coraz większej popularności wśród pełnoletnich, aktywnych konsumentów sprawia, że Żubrówka nie stoi w miejscu.  

Nowe etykiety mają być bardziej czytelne i przejrzyste zapewniając tym samym lepszą widoczność na półkach sklepowych. Jak podkreśla producent, zachowane zostały jednak charakterystyczne elementy wizualne, z którymi marka jest utożsamiana.

Wódka z trawą w nowej butelce

Wprowadzenie do sprzedaży produktów z nowymi etykietami wspierane będzie materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach. Ponadto przygotowano aktywności PR.

Zmiany dotyczą dwóch wódek pod marką Żubrówka. Kultowej już Żubrówki Bison Grass, nazywanej potocznie wódką z trawą, oraz Żubrówki Białej. Rekomendowana cena Żubrówki Bison Grass to 36,99 zł za 500 ml. Z kolei cena Żubrówki Białej rekomendowana przez producenta to 29,99 zł za 500 ml.


foto: mat. prasowe (oprac.)

Reklama