Da Grasso wchodzi we współpracę z nowym graczem na rynku napojów roślinnych

Da Grasso wchodzi we współpracę z nowym graczem na rynku napojów roślinnych

Wraz z wprowadzeniem nowego menu, Da Grasso informuje o nowym partnerstwie. Jako pierwsza sieć gastronomiczna zdecydowała się na wejście we współpracę z marką Tymbark Just Plants, nowym graczem na rynku napojów roślinnych. 

Działania marki korelują z ogłoszonymi w styczniu 2024 roku zmianami, które przechodzi firma. Nowe logo i barwy Da Grasso przeplatane motywem wolności mają bowiem zachęcać klientów do kulinarnych eksperymentów.

Nowe menu w Da Grasso 2024

Szparagi to przede wszystkim warzywa bogate w składniki odżywcze, obfitujące w błonnik i posiadające właściwości przeciwzapalne. Z myślą o miłośnikach tego wyjątkowego smaku, Da Grasso wprowadziło do swojej oferty specjalne, sezonowe menu, dostępne od 4 kwietnia aż do końca czerwca.

Motywem przewodnim nowego menu są szparagi, które znalazły się w trzech nowych pozycjach w menu Da Grasso. 

  • Pizza Szparagatta – została skomponowana na bazie szparagów, boczku wędzonego, sera sałatkowego, szczypioru i pomidorków koktajlowych.
  • Sałata Szparagatta – to mieszanka sałat z dodatkiem pomidorków koktajlowych, sosu czosnkowego, ogórka zielonego, szynki prosciutto oraz szparagów, uzupełniona nutą szczypiorku i nasion chia.
  • Makaron Szparagatta – propozycja, w której boczek wędzony, biała cebula, białe wytrawne wino, szparagi i spaghetti tworzą harmonijną kompozycję smaków.

Nowości pojawiły się także w ofercie napojów.

Da Grasso we współpracy z Tymbarkiem

Wiosenne zmiany są również rezultatem najnowszej współpracy marki. Da Grasso, jako pierwsza sieć gastronomiczna, weszła we współpracę z Tymbark Just Plants – nowym graczem na rynku napojów roślinnych – oferującym jakościowe napoje na bazie polskiego owsa, z prostym składem, bez dodatku cukru, wzbogacone wapniem oraz witaminami D i B12. Sieć wykorzystuje produkty do przygotowania propozycji z menu.

Cieszymy się, że jesteśmy pionierami w tym zakresie, jednocześnie wpisując się w trendy zdrowszego odżywiania i wegetariańskiego stylu życia, który praktykuje coraz większa grupa Konsumentów. To również element nowego Da Grasso, które zachęca do kulinarnych eksperymentów, poszukiwania inspiracji i ulubionych połączeń smakowych oraz czerpania radości z jedzenia. Klienci mogą korzystać z nowych, wyjątkowych propozycji, ale również mają możliwość zamiany mleka na napój Tymbark Just Plants w stałych propozycjach dostępnych w Da Grasso.

Michał Kaźmierczak, kierownik działu marketingu i sprzedaży

Wśród napojowych nowości goście restauracji Da Grasso mogą spróbować wyjątkowych wariantów herbat mrożonych – Liptoniady Jagodowej i Liptonito Ogórkowego, a ofertę wzbogacają kawy mrożone – Jagodowa i Owsiana Mocha. Nowością jest również Czyja Jagoda – napój owsiany z puree jagodowym Monin, świeżymi borówkami i miętą.


foto: mat. prasowe

Reklama