Zmiany w Brown-Forman. Polak będzie odpowiadał za przyszłość firmy na trzech rynkach

Zmiany w Brown-Forman. Polak będzie odpowiadał za przyszłość firmy na trzech rynkach

Firma Brown-Forman, która jest obecna w Polsce za pośrednictwem takich marek jak Jack Daniel's czy Fords Gin, ogłosiła duże zmiany w strukturach. Te dotkną trzech europejskich rynków wpływając na większą koncentrację producenta na markach z segmentu premium. Zmianom towarzyszy także przetasowanie personalne.

Kluczową z punktu widzenia prowadzenia biznesu zmianą w Brown-Forman jest ustanowienie nowej struktury geografiznej. Producent zamierza zacieśnić współpracę pomiędzy spółkami w trzech krajach, tj. w Polsce, Czechach i na Słowacji. Na ich czele stanie jedna osoba.

Filip Popławski pokieruje rozwojem Brown-Forman w Polsce, Czechach i na Słowacji

Wraz z początkiem marca 2024 roku Filip Popławski objął stanowisko wiceprezesa i dyrektora zarządzającego na Polskę, Czechy i Słowację. Wcześniej przez ponad 1,5 roku, jako wiceprezes i dyrektor generalny, kierował rozwojem firmy w Polsce. Zmiana struktury geograficznej, która centralizuje zarządzanie trzema rynkami, ma umożliwić firmie lepsze skupienie się na konsumentach oraz nadanie priorytetu rozwojowi marek. 

Awans spotkał jednak nie tylko Filipa Popławskiego. Nadzorem nad pracą zespołów w Czechach i na Słowacji dodatkowo zajmie się także Beata Mirowska, która pełni funkcję dyrektora finansowego na Polskę oraz Paweł Miziołowski, dyrektor marketingu na Polskę. 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Yiannis Pafilis skupi się na całej Europie

Początek marca br. był także momentem, w którym nowe stanowisko objął Yiannis Pafilis. Menedżer, który do tej pory zarządzał rozwojem firmy w Niemczech i Czechach, awansował na stanowisko wiceprezesa wykonawczego na Europę. Będzie tym samym odpowiadał za długoterminową strategię firmy w regionie i rozwój na europejskich rynkach. 

Pafilis będzie zarządzał spółkami dystrybucyjnymi należącymi do Brown-Forman w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Polsce, Hiszpanii, Czechach/Słowacji, Belgii i Luksemburgu, a także rynkami tych partnerów w zakresie dystrybucji.


foto: (od lewej) Paweł Miziołowski, Dyrektor Marketingu na Polskę / Beata Mirowska, Dyrektor Finansowa na Polskę / Filip Popławski, VP Managing Director – Polska, Czechy & Słowacja (mat. prasowe)

Reklama