Auchan podąża za ruchem konkurenta. Też wprowadza wózki niespodzianki w Polsce

Auchan podąża za ruchem konkurenta. Też wprowadza wózki niespodzianki w Polsce

Po sukcesie pilotażu akcji Tajemniczy wózek w marcu br. Auchan rozszerza skalę działania na całą Polskę. 7000 koszyków niespodzianek o zróżnicowanej wartości pojawi się już w najbliższy piątek 12 kwietnia we wszystkich 70 hipermarketach sieci.

Tajemnicze wózki zawitały do polskich sklepów

Każdy z koszyków niespodzianek w Auchan będzie zawierał wybór różnorodnych artykułów przemysłowych, za które klienci zapłacą zaledwie 1/3 ich ceny. Akcja zaplanowana jest od godziny 13:00 do wyczerpania zapasów. Tego samego dnia o analogicznej akcji poinformował także ważny konkurent francuskiej sieci Auchan – Carrefour. 

Koszyki niespodzianki w Carrefour pojawią się tego samego dnia, co w Auchan. Będzie ich jednak znacznie mniej. W sklepach Auchan będzie ich w sumie 7 tysięcy.

Z pilotażem akcji Tajemniczy wózek, jako pierwsi w Polsce, wystartowaliśmy już 8 marca br. z okazji Dnia Kobiet, w hipermarkecie Auchan w Płocku. Przygotowaliśmy wówczas 100 wózków, które zawierały łącznie ponad 1000 produktów. Akcja spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem konsumentów - wszystkie wózki zostały sprzedane w rekordowym czasie 40 minut! Co ciekawe najszybciej sprzedały się wózki o najwyższej wartości. Po tak dobrym przyjęciu tej inicjatywy zdecydowaliśmy się na rozszerzenie akcji na całą Polskę.

Frederic Valet, dyrektor Marketingu w Auchan Retail Polska

Tajemnicze wózki w Auchan

W ogólnopolskiej akcji Auchan 12 kwietnia, o godzinie 13:00, w centralnej alei każdego z 70 hipermarketów sieci zostaną umieszczone Tajemnicze wózki. Znajdą się w nich różnorodne artykuły przemysłowe, takie jak produkty małego AGD, dekoracje i tekstylia domowe, artykuły ogrodnicze, zabawki, sprzęt sportowy, produkty do majsterkowania i wiele innych. Zawartość wózków jest niespodzianką dla klientów, a ich wartość wynosi odpowiednio 300 zł, 400 zł i 500 zł. Każdy z nich można kupić z rabatem co najmniej 66%.

Akcja Tajemniczy wózek wejdzie na stałe do kalendarza działań promocyjnych Auchan Polska – o kolejnych jej edycjach sieć będzie na bieżąco informować w materiałach promocyjnych i reklamach.


foto: mat. prasowe

Reklama