Dino kupiło internetową drogerię eZebra za 63 miliony. Nie ma 100% udziałów

Dino kupiło internetową drogerię eZebra za 63 miliony. Nie ma 100% udziałów

W środę 3 kwietnia Dino Polska poinformowało o finalizacji zakupu udziałów w spółce eZebra.pl, która zarządza internetową drogerią. W wyniku zawarcia umowy firma stała się właścicielem 72,22%. Wkrótce jej udziały wzrosną jednak do 75%.

Dino wchodzi do Internetu

Przedmiotem transakcji była spółka eZebra, która prowadzi drogerię internetową pod adresem ezebra.pl. Sklep ten oferuje szeroką paletę artykułów kosmetycznych i perfumeryjnych oraz akcesoriów z kategorii uroda, zdrowie, pielęgnacja osobista i gospodarstwo domowe.

Oferta w sklepie online eZebra obejmuje około 40 tysięcy pozycji asortymentowych i około tysiąca marek od kilkuset dostawców. 

Ile kosztował Dino zakup drogerii?

Łączna cena za udziały wyniosła 63 mln PLN, choć kwota ta - jak informuje Dino Polska - podlegać będzie weryfikacji według wybranych rzeczywistych danych finansowych na dzień zamknięcia.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Z sumy tej 11,5 mln zł zasiliło eZebra jako wkład z tytułu objęcia przez Spółkę nowych udziałów w kapitale zakładowym eZebra i wesprze jej dalszy rozwój, a kwota 51,5 mln zł stanowiła zapłatę za istniejące udziały.

Jest szansa na 100% udziałów

W wyniku sfinalizowanej 3 kwietnia br. umowy Dino Polska stało się właścicielem 72,22% udziałów eZebra, a po zarejestrowaniu podwyższenia kapitału zakładowego eZebra, będzie posiadać 75% udziałów.

Zgodnie z umową, w odniesieniu do pozostałych 25% udziałów eZebra, Dino zyskało prawo do ich nabycia, natomiast założyciele - prawo zbycia na rzecz spółki, na określonych w raporcie warunkach i w określonych terminach.


foto: Dino Polska/ezebra.pl