Carrefour Polska otworzył w Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie nowy koncept handlowy pod nazwą C4NDYLAND. Jest to wydzielona strefa ze słodyczami i oryginalnymi produktami spożywczymi z całego świata, których do tej pory nie można było kupić stacjonarnie na polskim rynku. Uroczyste otwarcie nowego konceptu Carrefour zaplanował na piątek 5 kwietnia w godz. 15:00-19:00.
Otwierając nową strefę Carrefour chce odpowiedzieć na spore zainteresowanie nietypowymi słodyczami i przysmakami z różnych stron świata. Według analiz Euromonitora, w 2022 roku wartość światowego rynku słodyczy została określona na 113,6 mld USD a eksperci przewidują, że na przestrzeni lat 2022-2028 urośnie jeszcze o ponad 50%. W sklepie zlokalizowanym w Warszawie wydzielono specjalną strefę store-in-store pod nazwą C4NDYLAND.
Słodycze z USA i Azji w Carrefour
Klienci znajdą tam m.in. produkty z Azji czy USA, takie jak choćby duży wybór popcornów, nowe smaki popularnych napojów gazowanych, znane na tiktoku duże strzelające żelki czy produkty marki Samyang ze znanymi Buldakami na czele.
Strefa challenge w Carrefour. Słodycze do challengy
Z kolei w strefie w strefie "challenge" znajdą się produkty bardzo ostre czy słone lub kwaśne, a w strefie #CrazyFood znajdziemy odniesienia do modnych ostatnio w mediach społecznościowych jedzeniowych "challengy".
Oficjalne otwarcie w Carrefour w warszawskiej Arkadii
Pierwsza strefa C4NDYLAND zostanie oficjalnie otwarta w warszawskim hipermarkecie Carrefour w Westfield Arkadia już dziś, 5.04.2024r. o godzinie 15:00. W trakcie otwarcia klienci będą mogli wziąć udział w wielu atrakcjach, w tym tiktokowym wyzwaniu tanecznym, w którym do wygrania będą słodycze z nowej strefy.
Po debiutanckiej strefie w Westfield Arkadia już w najbliższych tygodniach strefy C4NDYLAND pojawią się w kolejnych miastach w całej Polsce.
foto: mat. prasowe