Z okazji zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej marka Crunchips przygotowała dla kibiców coś specjalnego – Edycję Limitowaną chipsów, która będzie doskonałym uzupełnieniem sportowych emocji. Nowi gracze w składzie marki to smaki: pizza i papryka habanero. Dodatkowo w wyjątkowej loterii można wygrać atrakcyjne nagrody pieniężne i wesprzeć lokalne kluby sportowe.
Limitowana edycja chipsów Crunchips
Marka Crunchips pojawia się wszędzie tam, gdzie dobra zabawa wiąże się z pozytywną energią – a tej z pewnością nie zabraknie podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Niemczech na przełomie czerwca i lipca. Piłkarskim emocjom towarzyszą oczywiście przekąski, stąd w sklepach na kibiców czekać będzie Edycja Limitowana chipsów o smaku pizzy oraz papryki habanero.
Pizza – ten klasyczny smak jest jak karny przy remisie, wymarzony scenariusz dla kibiców, którzy kochają szybkie przekąski i sprawdzone smaki. Z kolei papryka habanero będzie idealna dla poszukiwaczy ostrych smaków i z pewnością rozpali kibicowskie dusze. Oba smaki pojawią się w sklepach już z początkiem kwietnia i trudno będzie przejść obok nich obojętnie, ponieważ opakowania (gramatura 130 g) zostały przygotowane w wyjątkowej szacie graficznej.
Loteria Crunchips 2024
Edycja Limitowana to niejedyna atrakcja przygotowana przez Crunchips. Specjalna loteria, zgodnie ze strategią marki, łączy w sobie radość i odpowiedzialność. Poza szansą na wygranie atrakcyjnych nagród pieniężnych konsumenci otrzymują możliwość wsparcia lokalnych klubów sportowych.
Do kiedy trwa loteria Crunchips? Jakie są nagrody?
Loteria trwa od 1 kwietnia do 14 lipca br. Aby mieć szansę na wygraną – nawet 25 000 zł – wystarczy zachować dowód zakupu dowolnej paczki Crunchips, a następnie zarejestrować go na stronie loteriacrunchips.pl, gdzie można również oddać głos na ulubiony klub.
W mediach społecznościowych Crunchips i na stronie internetowej loterii dostępne są informacje na temat drużyn biorących udział w programie. Wysokość wsparcia zależy od liczby uzyskanych głosów. Za pierwsze miejsce drużyna otrzyma 25 000 zł, za drugie – 15 000, za trzecie – 10 000 zł.
Powyższą akcję wspierać będą działania marketingowe. Zaplanowano kampanię telewizyjną, a ponadto działania w digitalu, posty i bannery w kanałach własnych marki czy współpracę z influencerami. Produkty będą też promowane w punktach sprzedaży – poprzez specjalne materiały POS, ekspozycje, toppery, wobblery.
foto: mat. prasowe