Liczba autonomicznych sklepów Żabka Nano opiewa na 46 różnych lokalizacji, co czyni Grupę Żabka największą siecią tego typu sklepach w regionie. Detalista stawia obecnie na wzmocnienie świadomości tego rozwiązania wśród klientów. Marka startuje właśnie z dedykowaną kampanią.
Sklepy autonomiczne – Żabka będzie edukować Polaków
Pod hasłem #NANOrmalnie Żabka zamierza edukować nowych i powracających klientów, jak działa format, a także zachęcać do zakupów oraz korzystania ze spersonalizowanych promocji. Stworzone w ramach kampanii #NANOrmalnie kreacje, wykorzystując zabawę słowem, w humorystyczny sposób tłumaczą, jak kupować w Żabce Nano. Podkreślają też przewagi zakupów w autonomicznych sklepach sieci.
Żabka Nano w nowej kampanii skupia się na kilku cechach sklepów autonomicznych. Podkreśla w niej dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę oraz łatwość z robieniu zakupów, ale także spersonalizowany asortyment pod daną lokalizację oraz dedykowane promocje. Te można już znaleźć w aplikacji Żappka w odrębnym module.
Całość spina hasło #NANOrmalne zakupy – czyli jeszcze lepsze niż normalne i zwyczajne.
Żabka NANO stawia na nowy format komunikacji
Kampania prowadzona jest na najpopularniejszych platformach reklamowych online. Animacje promujące Żabkę Nano są m.in. stylizowane są na rozmowy prowadzone na Messengerze, Tinderze czy w Microsoft Teams.
Reklamy targetowane są geograficznie, w dużych miastach, w których zlokalizowane są Żabki Nano, m.in. w Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie oraz Wrocławiu, a także w oparciu o retargeting i wcześniejsze zainteresowanie skorzystaniem ze sklepów Żabka Nano.
foto: mat. partnera