Żywiec stworzył hit z Brodką. Klip w kilkanaście dni przebił milion wyświetleń

Żywiec stworzył hit z Brodką. Klip w kilkanaście dni przebił milion wyświetleń

Marka Żywiec rozpoczyna kampanię, której towarzyszy utwór „Myślę sobie, Ż” stworzony przez Brodkę i Igo. Piosenka to reinterpretacja utworu "Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było" zespołu VOO VOO i powstała z okazji 15. edycji trasy Męskie Granie. Na piętnaście dni od publikacji, cieszy się już sporą popularnością.

Głównym motywem nowej kampanii Żywca jest komunikacja, którą marka rozpoczęła już przy okazji ubiegłorocznych działań. Chodzi o czerpanie radości z życia. Jako sponsor projektu Męskie Granie marka zaprezentowała utwór otwierający jubileuszową trasę. To piosenka "Myślę sobie, Ż – Brodka x Igo", będąca swoistym hołdem dla optymizmu i radości. 

Słowa piosenka Brodki i Igo stały się także inspiracją dla tegorocznej kampanii marki. Choć utwór zaczyna się od słów „Myślę sobie, że ta zima kiedyś musi minąć” to wbrew pozorom nowa komunikacja nie jest o pogodzie. 

W ramach bieżących działań powstał spot reklamowy. Odnajdujemy w nim zachętę do cieszenia się życiem, tu i teraz, czerpania zadowolenia z pozornie prostych przyjemności, takich jak dobra muzyka, przebywanie w naturze czy spotkania ze znajomymi. 

Wierzymy, że nowa kampania wywoła uśmiech i pozytywne emocje konsumentów, którzy „myślę sobie, że” z przyjemnością sięgną po Żywca.

Anna Owczarska, Senior Brand Managerka marki. 

Spot od 1 kwietnia br. można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w internecie i mediach społecznościowych.


foto: youtube.com

Reklama