Carrefour realizuje strategię rozwoju swojej dyskontowej sieci sklepów Supeco

Carrefour realizuje strategię rozwoju swojej dyskontowej sieci sklepów Supeco

Supeco to hurtowo-dyskontowa sieć należąca do Carrefour Polska. Detalista właśnie poinformował o otwarciu nowego lokalnego stoiska w placówce zlokalizowanej w Skarżysku-Kamiennej, co ma być kolejnym krokiem w realizacji strategii rozwoju Supeco.

Supeco – dyskontowa odnoga Carrefoura

Supeco to sieć należąca do Carrefour Polska, której oferta skierowana jest zarówno do klientów B2B, jak i indywidualnych. Placówki łączą cechy hurtowni oraz dyskontu. Sklepy Supeco mają dawać dostęp do szerokiego asortymentu produktów w konkurencyjnych cenach. W sklepach obowiązuje dodatkowo polityka rabatów kroczących, która premiuje zakupy większej ilości towaru.

Pierwszy sklep Supeco został otwarty w Polsce w 2016 roku w Piekarach Śląskich. Obecnie Carrefour posiada w Polsce 6 takich placówek.

Carrefour stawia na budowanie lokalnej oferty

Inwestycja w rozszerzenie oferty produktów lokalnych, takich jak mięsa i wędliny, jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania konsumentów i stanowi element szerszego projektu wspierania lokalnej przedsiębiorczości przez sieć Supeco.

Nowe stoisko, które zostało otwarte w sklepie Supeco w Skarżysku-Kamiennej to stoisko firmowe "Smak Górno". Klienci mogą już cieszyć się wysokiej jakości wyrobami mięsnymi i ekologicznymi produktami z zakładu w Górnie k. Rzeszowa.

Jesteśmy niezwykle zadowoleni z rozszerzenia naszej współpracy z firmą Smak Górno. To nie tylko świadczy o dynamicznym rozwoju sieci Supeco, ale również o naszej nieustannej trosce o oferowanie klientom jak najlepszych produktów. 

Barbara Gudowska, dyrektor ds. operacyjnych formatu sklepów Supeco w Carrefour Polska.

Polska jest jednym z czterech regionów, w których Carrefour działa także za pośrednictwem sieci sklepów klasyfikowanych jako "soft discount". Na koniec 2023 roku w Hiszpanii działały 63 takie placówki, z kolei w Brazylii – 83. 


foto: mat. prasowe

Reklama