Żabka Jush w rok zwiększyła wartość koszyka o 20%

Żabka Jush w rok zwiększyła wartość koszyka o 20%

Żabka Jush to usługa szybkiej dostawy zakupów od Grupy Żabka, która zadebiutowała w 2021 roku. Ostatni okres okazał się być dla tego biznesu rekordowy. W 2023 roku firma urosła trzykrotnie, a z jej usług skorzystała najwyższa w historii liczba klientów.

Rekordowy rok w Żabka Jush

W 2023 roku wartość koszyka zakupowego klientów Żabka Jush wzrosła o 20% względem poprzedzającego roku. Był to jednocześnie czas, w którym aplikacja zakupowa zanotowała rekordową liczbę klientów.

Zanotowany w tym roku wzrost liczby klientów, zamówień, a także wartość koszyka zakupowego, pokazują, że Polacy coraz chętniej korzystają z naszej usługi. Ciężka praca całego zespołu, przynosi efekty. Nie spoczywamy jednak na laurach i stawiamy sobie ambitne cele na nadchodzące dwanaście miesięcy.

Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush oraz supermarket online delio

Te produkty najczęściej wpadały do koszyków

Wyniki sprzedażowe Jush wskazują, że klienci doceniają wysoką jakość owoców oraz warzyw dostępnych w usłudze. Jeszcze w 2022 roku były one szóstą kategorią w udziale sprzedaży, aby rok później wskoczyć już na podium. Hitami sprzedażowym Żabki Jush wśród owoców są banany, borówki, jabłka i cytryny. Natomiast z warzyw najchętniej wybierane są pomidory, ogórki, papryki czy ziemniaki.

Hitem okazały się także ciepłe przekąski, czyli hot dogi i panini, które zostały wprowadzone do asortymentu usługi w połowie 2023 r. Największy fan kupił wybrany produkt z oferty ciepłej aż 126 razy.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Wśród najlepiej sprzedawanych produktów w Żabce Jush jest także wypiekane na miejscu świeże pieczywo, które znajduje się w co piątym zamówieniu. Wśród świeżego pieczywa, największą popularnością cieszy się klasyczna kajzerka, a na drugim miejscu znalazła się bułka pszenna.

Aplikacja Jush została uruchomiona w październiku 2021 r. Jej start był kolejnym krokiem w stronę budowania potencjału rynkowego Grupy Żabka.


foto: mat. prasowe

Reklama