Danio wchodzi w nową kategorię. Na rynku debiutuje jogurt do picia w butelce

Danio wchodzi w nową kategorię. Na rynku debiutuje jogurt do picia w butelce

Danio to serek, który do tej pory występował na rynku w opakowaniu z wieczkiem, a od pewnego czasu także – w opakowaniach typu pouch. Producent postanowił zaskoczyć konsumentów czymś nowym. Jogurt Danio spotkamy teraz także w formie pitnej w butelce. Marka wkracza tym samym do nowej kategorii.

Danio w butelce. Danone wchodzi w nową kategorię

Na polskich konsumentów czeka zupełna nowość – kremowy jogurt Danio, od teraz dostępny w poręcznej butelce. Tym samym oferta marki, w której dotychczas dostępne były wyłącznie serki homogenizowane, rozszerza się o produkty z nowej kategorii. 

Wprowadzenie serka Danio w formie do picia ma być odpowiedzią na trendy panujące na rynku. "Stale obserwujemy trendy i uważnie wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, którym chcemy dawać jeszcze więcej możliwości wyboru" – zaznacza Agata Szymańska, menedżerka marki Danio.

Jak wyjaśnia, według danych NielsenIQ, w 2023 roku kategoria jogurtów pitnych urosła wolumenowo o 4% rok do roku. W tym czasie wartość ich sprzedaży poskoczyła natomiast o niemal 20% rok do roku. (Panel Handlu Detalicznego, Total Polska (Food), Zmiana sprzedaży wartościowej i wolumenowej w skumulowanym okresie tydzień 1- tydzień 52 2023, kategoria: świeże produkty mleczne, segment: jogurty pitne).

Poręczne i pożywne

Jedno 270-mililitrowe opakowanie Danio do picia zawiera w sobie blisko 10 gramów białka, co odpowiada prawie jednej piątej (19%) referencyjnej wartości spożycia tego składnika dla osoby dorosłej oraz 347 miligramów wapnia stanowiące 43% referencyjnej wartości jego spożycia. 

AKTUALNE PROMOCJE I KONKURSY W SKLEPACH

PRZEGLĄDAJ TERAZ

Nowy wariant to również wygoda spożycia, jaką daje opakowanie w formie zgrabnej butelki. "Mały głód nie dopadnie już nikogo. W drodze do pracy, szkoły, na uczelnię czy w biegu po mieście pomiędzy kolejnymi obowiązkami – po jogurt pitny Danio można sięgnąć w każdej sytuacji, bo nie wymaga użycia łyżeczki" – podkreśla producent.


foto: mat. prasowe

Reklama