Marka Ritter Sport chce umocnić wizerunek swoich czekolad wśród konsumentów

Marka Ritter Sport chce umocnić wizerunek swoich czekolad wśród konsumentów

​Marka właśnie startuje z akcją promocyjną, która odbędzie się pod hasłem "Do wyboru, do koloru". W ten sposób producent dąży do osiągniecia celu, jakim jest umocnienie wśród konsumentów wizerunku czekolad, wyróżniających się zgrabnym kształtem oraz różnorodnością smaków reprezentowaną przez bogatą kolorystykę opakowań.

Nowa kampania marki Ritter Sport

Wśród działań zaplanowanych w ramach wiosennej kampanii, Ritter Sport planuje akcje OOH (digital outdoor / indoor) na terenie galerii handlowych rozlokowanych w największych polskich miastach, a także aktywności w digitalu – na popularnych portalach internetowych, w serwisie You Tube oraz z wykorzystaniem narzędzia smart TV.

W tej odsłonie naszej kampanii chcemy umocnić wizerunek naszych czekolad, które na rynku wyróżniają się nie tylko smakiem i prostym, jakościowym składem, ale także charakterystycznym, kwadratowym kształtem i wyrazistą kolorystyką opakowań. Postawiliśmy na szerokie kanały dotarcia uwzględniające zarówno digital, jak i OOH, aby w kluczowym okresie okołoświątecznym docierać do interesującej nas grupy docelowej.

Dominika Barycka, Brand Managerka marki Ritter Sport w Novi FMCG Sp. z o.o.

Kreacje statyczne i video przygotowane na potrzeby kampanii akcentować będą kluczowe benefity produktu, a także różnorodność oferty produktowej Ritter Sport.

Kampania marki Ritter Sport potrwa od 15 marca do 15 kwietnia 2024 roku.


Reklama