MOKATE i VEOLIA razem na rzecz ekologii

​W trakcie pandemii Covid-19 przekonaliśmy się, że społeczna odpowiedzialność nie jest chwytem marketingowym ani chwilową modą. Przełomowy pod wieloma względami rok 2020 nauczył nas nie tylko elastyczności w prowadzeniu działań biznesowych, ale też zwiększył świadomość wpływu wywieranego przez przedsiębiorstwa na społeczeństwo i środowisko naturalne.

Podążając za tym globalnym trendem, firma Veolia wystartowała z kampanią społeczną "Stopień mniej znaczy więcej". Partnerem drugiej edycji akcji została Grupa Mokate – jeden z największych producentów kawy rozpuszczalnej i herbaty w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. O założeniach akcji i powodach, dla których dołączyła do niej firma rozmawiamy z dr Adamem Mokryszem, CEO Grupy Mokate.


Jakie są założenia akcji "Stopień mniej znaczy więcej"?

Dr Adam Mokrysz, CEO Grupy Mokate: Głównym założeniem kampanii jest zachęcenie jak największej liczby osób do obniżenia temperatury w domach i biurach o 1 stopień Celsjusza. Ta niewielka zmiana może przynieść niewspółmiernie duże korzyści: poprawę naszej odporności, niższe rachunki, a przede wszystkim – mniejsze zanieczyszczenie powietrza i ochronę zasobów naturalnych. Veolia dzięki akcji "Stopień mniej znaczy więcej" słusznie zwróciła uwagę na sposób, w jaki wykorzystujemy dostępne źródła energii.

Dlaczego Mokate dołączyło do akcji "Stopień mniej znaczy więcej"?

AM: Grupa Mokate od wielu lat dobrowolnie uwzględnia w swoich działaniach interesy społeczne. Opracowaliśmy politykę wewnętrzną w zakresie ochrony środowiska i sukcesywnie włączamy zasady zrównoważonego rozwoju do kluczowych procedur organizacyjnych, takich jak obsługa klientów, rozwój technologiczny czy polityka inwestycyjna.

Do kampanii "Stopień mniej znaczy więcej" dołączyliśmy z pełnym zaangażowaniem. Na początek obniżyliśmy o 1 stopień temperaturę w naszych biurach. Następnie wystartowaliśmy z akcją edukacyjną skierowaną do klientów, pracowników i kontrahentów Grupy Mokate.

Mamy świadomość, że racjonalne korzystanie z zasobów energetycznych to sposób na budowanie zrównoważonej przyszłości dla nas wszystkich. Wiemy, że małe zmiany pozwalają osiągnąć wielkie efekty, dlatego zachęcamy również Państwa do zapoznania się z założeniami kampanii.

Więcej można przeczytać na stronie www.stopienmniej.pl.


foto: mat. partnera/stockadobe(Raul Mellado)

Reklama