Hochland kolejny raz wyróżniony za skład. Zdecydowali konsumenci

Hochland kolejny raz wyróżniony za skład. Zdecydowali konsumenci

Za nami Plebiscyt Czytamy Etykiety, w którym kilkuset tysięczna społeczność świadomych konsumentów wyłania najlepsze produkty spożywcze i kosmetyczne. To właśnie oni zdecydowali o przyznaniu zaszczytnego tytułu serkowi twarogowemu Almette z czosnkiem niedźwiedzim. Produkt z portfolio Hochland Polska zyskał główną nagrodę w swojej kategorii.

Serek Almette z kolejnym wyróżnieniem

Tegoroczny Plebiscyt Czytamy Etykiety był dziewiątą już edycją tego wydarzenia. Po raz drugi w historii, zwycięzcy poszczególnych kategorii zostali wyróżnieni podczas uroczystej finałowej gali.

O ich zwycięstwie zdecydowała w głosowaniu internetowym ponad 300-tysięczna społeczność użytkowników serwisu czytamyetykiety.pl. Reprezentuje ona konsumentów z różnych grup wiekowych i o odmiennym statusie ekonomicznym, których łączy chęć podejmowania świadomych decyzji zakupowych

Uroczysta gala wręczenia nagród dla laureatów plebiscytu odbyła się 12 marca w Warszawie. Nagrodę dla serka Almette z czosnkiem niedźwiedzim odebrał Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Jesteśmy niezwykle dumni, że odbiorcy serwisu czytamyetykiety.pl docenili nasz w 100% naturalny puszysty serek twarogowy Almette z czosnkiem niedźwiedzim. Produkowany w Węgrowie, wśród obszarów o nieskażonej przyrodzie, swój głęboki smak zawdzięcza polskiemu mleku najwyższej jakości. To ono sprawia, że jest tak niesamowicie lekki i pozwala doświadczać przyjemności wszystkimi zmysłami.

Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

Tegoroczne wyróżnienie dla produktu Almette nie było pierwszym w historii marki. W ubiegłym roku nagroda główna w kategorii nabiał powędrowała do serka twarogowego Almette Śmietankowy.


foto: mat. prasowe

Reklama