Za nami Plebiscyt Czytamy Etykiety, w którym kilkuset tysięczna społeczność świadomych konsumentów wyłania najlepsze produkty spożywcze i kosmetyczne. To właśnie oni zdecydowali o przyznaniu zaszczytnego tytułu serkowi twarogowemu Almette z czosnkiem niedźwiedzim. Produkt z portfolio Hochland Polska zyskał główną nagrodę w swojej kategorii.
Serek Almette z kolejnym wyróżnieniem
Tegoroczny Plebiscyt Czytamy Etykiety był dziewiątą już edycją tego wydarzenia. Po raz drugi w historii, zwycięzcy poszczególnych kategorii zostali wyróżnieni podczas uroczystej finałowej gali.
O ich zwycięstwie zdecydowała w głosowaniu internetowym ponad 300-tysięczna społeczność użytkowników serwisu czytamyetykiety.pl. Reprezentuje ona konsumentów z różnych grup wiekowych i o odmiennym statusie ekonomicznym, których łączy chęć podejmowania świadomych decyzji zakupowych
Uroczysta gala wręczenia nagród dla laureatów plebiscytu odbyła się 12 marca w Warszawie. Nagrodę dla serka Almette z czosnkiem niedźwiedzim odebrał Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Tegoroczne wyróżnienie dla produktu Almette nie było pierwszym w historii marki. W ubiegłym roku nagroda główna w kategorii nabiał powędrowała do serka twarogowego Almette Śmietankowy.
foto: mat. prasowe