Producent parówek i kabanosów startuje z kolejną edycją głośnej kampanii. Jej twarzą nie będzie już jednak znany raper Smolasty. Tym razem markę Tarczyński promować będzie influencerka, którą na TikToku obserwuje 3,7 mln użytkowników.
O tym, że parówki są niezwykle popularnym posiłkiem, opowiadać będzie w najnowszej kampanii marki Julia Żugaj, influencerka znana i lubiana zwłaszcza wśród nastolatków. Zasięgi generowane przez bohaterkę spotów są imponujące. Tylko na Tik Toku Julia Żugaj ma 3,7 mln obserwujących, na Instagramie 1,3 mln, a na YouTube śledzi ją ponad pół miliona subskrybentów.
Marka chce dotrzeć do młodszych konsumentów i ich rodziców
Tarczyński zdecydowanie wychodzi poza schematy w ramach kampanii Parówkożercy. Spoty reklamowe ze Smolastym miały wygenerować szczególnie duże zainteresowanie - według producenta tylko za pośrednictwem internetu dotarły one do 16 milionów odbiorców. Zwieńczeniem działań z raperem był styczniowy konkurs marki Tarczyński, w którym do wygrania był między innymi... sygnet z parówką.
W nowej kampanii z Julią Żugaj marka zamierza zbudować świadomość linii Tarczyński Naturalnie oraz parówek 100% z kurczaka wśród młodszych konsumentów, ale też ich rodziców.
Nowa reklama Tarczyński z Julią Żugaj
W najnowszym spocie przenosimy się z pełnego przepychu Dubaju, gdzie gościł Smolasty, do wyrafinowanego i eleganckiego Paryża. Julia odpoczywa w apartamencie i przygotowuje się do zjedzenia śniadania, którego głównym produktem są parówki 100% z kurczaka Tarczyński Naturalnie, w towarzystwie innych składników, tworząc idealny posiłek. Lektor z kolei przypomina, że "Wszyscy są parówkożercy, Julia Żugaj też".
To kolejna odsłona możliwości, jakie daje wykorzystanie wysokiej jakości produktu oferowanego przez firmę Tarczyński. Po kraftowym, street-foodowym hot-dogu Smolastego, przyszedł czas na codzienne, ale jednocześnie modne, a nawet instagramowe śniadania z Julią.
foto: mat. prasowe