Brand Distribution na targach Alimentaria. Firma stawia na rynki Afryki i Azji

Brand Distribution na targach Alimentaria. Firma stawia na rynki Afryki i Azji

Strategiczny kierunek jest materializowany między innymi poprzez obecność dystrybutora na Międzynarodowych Targach Żywności, Napojów i Usług Gastronomicznych Alimentaria 2024, które gromadzą kontrahentów z regionów Afryki oraz Azji. Targi odbędą się w dniach 18-21 marca br. w Barcelonie. Za realizację planów odpowiada Michał Sawosz, dyrektor generalny hiszpańskiego oddziału firmy.

Lokalni specjaliści w zespole Brand Distribution

Brand Distribution traktuje bezpośrednie, bliskie relacje z partnerami biznesowymi, jako element niezbędny w procesie skutecznego zdobywania nowych rynków. 

W ciągu ostatnich trzech dekad zaobserwowaliśmy, jak istotny wpływ na biznes mają różnice kulturowe. Dlatego w naszym hiszpańskim oddziale, który odpowiada za ekspansję na rynkach afrykańskich i azjatyckich, zatrudniamy wysoko wykwalifikowanych specjalistów z regionów, które są dla nas strategicznie istotne. Miks międzynarodowych doświadczeń procentuje podwójnie.

Michał Sawosz, dyrektor generalny hiszpańskiego oddziału Brand Distribution Iberia

Zatrudnianie ekspertów z interesujących firmę regionów geograficznych umożliwia natychmiastowe zrozumienie specyfiki lokalnych rynków, potrzeb i dynamiki biznesowej. Czas adaptacji do nowych warunków skraca się, co pozwala firmie szybciej dostarczać produkty, które spełniają oczekiwania  partnerów biznesowych i jednocześnie precyzyjnie trafiają w gusta lokalnych konsumentów.

Brand Distribution na targach Alimetaria 2024

Firma Brand Distribution poprzez obeność na targach umacnia swoją obecności na dynamicznie rozwijających się rynkach Afryki i Azji. 

Podczas targów Alimentaria zaprezentujemy nasze autorskie podejście do prowadzenia biznesu i budowania relacji z partnerami. W zakresie oferty produktowej przedstawimy towary z wielu kategorii, w tym: kawa i herbata, napoje, słodycze, przekąski, lody oraz artykuły spożywcze. W ostatnich miesiącach, napoje, energetyki i przekąski cieszą się szczególnie dużym zainteresowaniem wśród naszych klientów.

Michał Sawosz

Firma zaprezentuje także portfolio marek dystrybucyjnych przeznaczonych na rynek hiszpański. Znajdą się wśród nich takie brandy jak: VOW Nutrition (marka odżywczych produktów dla sportowców), C4 Energy (napoje energetyczne), Merlin's (wody witaminowe, lemoniady, botaniczna pop cola klasyczna i pop cola na bazie stewii) oraz One Day More (polska marka oferująca produkty z kategorii superfoods).

Targi Alimentaria odbywają się w tym roku w dniach 18-21 marca w Barcelonie.


foto: mat. prasowe

Reklama